رفع تصرف از اراضی ملی بیانگر نگاه ویژه رئیس قوه قضاییه به منابع طبیعی است

10:34 - 05 تير 1401
کد خبر: ۴۳۱۹۶۲۱
امام جمعه گالیکش گلستان گفت: اقدامات دستگاه قضا در رفع تصرف از اراضی ملی نشانه‌ای از این واقعیت است که رئیس قوه قضاییه حامی منابع ملی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد دلبری در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره در رابطه با اقدامات رئیس دستگاه قضا گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای اقدامات مثبتی را در مدت ریاست خود در قوه قضاییه انجام داده است.

امام جمعه شهر گالیکش استان گلستان افزود: یکی از اقدامات مثبت رئیس قوه قضاییه و آزادسازی حریم رودخانه‌ها است رئیس عدلیه نخست با تخریب بنای متعلق به قوه قضاییه نشان داد که در این بخش با افراد و سازمان‌ها تعارف ندارد.

وی تأکید کرد:  یکی دیگر از اقدامات مثبت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رفع تصرف اراضی ملی بود، این اقدام بیانگر نگاه ویژه رئیس قوه قضاییه به منافع و منابع ملی است

دلبری با اشاره به اینکه ملاقات های مردمی و سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه یکی از اقدامات امید آفرین در جامعه است، تصریح کرد:  اعتماد مردم با انجام چنین اقداماتی نسبت به قوه قضاییه افزایش پیدا می کند.

امام جمعه شهر گالیکش در پایان گفت: استمرار اقدامات رئیس قوه قضاییه در آینده سرعت حل مشکلات کشور به ویژه مسائل قضایی را برای مردم افزایش می دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *