رئیس کل دادگستری خوزستان از حوزه قضایی دزفول به صورت سرزده بازدید کرد

14:07 - 29 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۹۲۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خوزستان با حضور سر زده در حوزه قضایی دزفول ضمن بازدید از شعب مستقر در دادگستری این شهرستان، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای مرتفع کردن این مشکلات صادر کرد.

خبرگزاری میزان-علی دهقانی با حضور سر زده در حوزه قضایی دزفول ضمن بازدید از شعب مستقر در دادگستری این شهرستان، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای مرتفع کردن این مشکلات صادر کرد.

رئیس کل دادگستری خوزستان در این بازدید ضمن گفت‌‌وگو با مراجعه کنندگان، در جریان مسائل و مشکلات موجود در این حوزه قضایی قرار گرفت و قضات و کارکنان هم گزارشی از روند رسیدگی به پرونده ها و مشکلاتشان ارائه کردند.

وی در این بازدید خطاب به قضات و کارکنان اداری حوزه قضایی دزفول، گفت: باید با رعایت نظم و انضباط، دقت و سرعت در رسیدگی ها، حساسیت در پیگیری پرونده‌های مهم و امنیتی و پاسخگویی به موقع و با روی گشاده به مراجعان رضایتمندی آنان را از عملکرد دستگاه قضایی افزایش دهیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان بر اجرای دقیق دستورالعمل ها و بخشنامه ها بخصوص کاهش جمعیت کیفری، ساماندهی اجرای احکام و بایگانی‌ها، سوق دادن مراجعان به استفاده از امکانات و خدمات الکترونیک قضایی و موضوع تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی مراجعان تاکید کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دزفول

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *