رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در نمایشگاه ایران آگروفود

13:22 - 29 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۹۱۲۷
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته «ایران آگروفود ۱۴۰۱» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

خبرگزاری میزان - محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اینکه، بنیاد برکت اولین حضور خود را در نمایشگاه ایران آگروفود را تجربه می‌کند، ابراز امیدواری کرد که این رویداد بزرگ بتواند ظرفیت‌های قابل توجهی‌ها را برای بنیاد و شرکت‌های تحت حمایت آن به ارمغان بیاورد.

مدیر عامل بنیاد برکت، ارائه توانمندی‌ها و معرفی دستاوردهای بنیاد در زمینه حمایت از کسب و کارهای خرد و تبدیل آنها به کسب و کارهای بزرگ را از جمله انگیزه‌های اصلی بنیاد برای حضور در این دوره از نمایشگاه عنوان کرد.

حضور ۱۴ شرکت تحت حمایت، در غرفه بنیاد برکت

گروه صنعتی دشت فاخته بهاران، گسترش توسعه گری پردیس، زرین کشت پایدار زرندیه، نو اندیشان کشت و صنعت تدبیر، مدبر کشت توس، گلمهر غرب، صنایع غذایی سویدا، ملکه کاکتوس کویر، شمشاد شیمی، آریا لاوین پارس، ساینا دام افرند پارسیان، صنایع غذایی اوکادو، قهوه بهشت امین، مجموعه پهپادی شریف، از جمله شرکت‌های حاضر در غرفه بنیاد برکت هستند و در طول نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات و ارائه توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.

غرفه بنیاد برکت، از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ خرداد ماه، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، سالن خلیج فارس میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: بنیاد برکت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *