برقراری ۹ پرواز برای اعزام حجاج / تعداد پروازهای حج امشب به ۵۶ فروند می‌رسد

11:35 - 29 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۸۷۶۵
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
برنامه پروازهای عملیات رفت حجاج در هشتمین روز اعزام، از چهار فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و شهید سردارحاج قاسم سلیمانی اهواز، شهید آیت الله بهشتی اصفهان و شهید آیت الله دستغیب شیراز با ۹ پرواز به مدینه منوره و جده انجام می شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با ۲۹ خرداد ماه عملیات رفت زائران بیت الله الحرام از چهار ایستگاه پروازی تهران، خوزستان، اصفهان و شیراز با ۹ پرواز در حال انجام است.

امروز سه پرواز از فرودگاه‌ حضرت امام خمینی(ره) به فرودگاه‌های جده ومدینه، دو پرواز از فرودگاه اصفهان به مقصد مدینه منوره و دو پرواز از فرودگاه اهواز به مدینه، دو پرواز از فرودگاه شیراز به فرودگاه جده انجام خواهد شد.

در هفتمین روز از اعزام زائران بیت الله الحرام سه پرواز از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد که اولین پرواز در ساعت  ۲ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز به شماره پرواز ۱۶۲۶ از تهران به مقصد مدینه پرواز کرد و پرواز دوم در ساعت ۴و ۳۵ دقیقه صبح امروز به شماره پرواز ۱۶۳۰ عازم مدینه جده  شد و پرواز سوم از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ساعت ۱۴و ۴۵ دقیقه ظهر امروز به  شماره پرواز ۱۶۳۲ به جده عزیمت خواهد کرد.

اعزام زائران بیت الله الحرام از استان خوزستان با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید سردارحاج قاسم سلیمانی انجام می شود، اولین پرواز در ساعت ۴ و۵۰ دقیقه صبح امروز به شماره پرواز ۱۶۲۰ به مدینه منوره انجام خواهد شد و پرواز دوم در ساعت ۲۳ و ۵ دقیقه امشب به شماره پرواز ۱۶۲۸ انجام خواهد شد.

همچنین حجاج بیت الله الحرام از استان اصفهان با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله بهشتی امروز عازم سرزمین وحی می شوند، اولین پرواز زائران ساعت ۶ و۵۰ دقیقه صبح امروز به شماره پرواز ۱۶۳۴ به مدینه اعزام شد و دومین پرواز از این استان در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعداز ظهر امروز به شماره پرواز ۱۶۳۶ به سوی مدینه منوره پرواز خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، همچنین اعزام حجاج بیت الله الحرام استان فارس نیز امروز با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب انجام خواهد شد، اولین پرواز زائران ساعت ۱۳ و ۴۵ ظهر امروز به شماره پرواز ۱۶۳۸ به سوی فرودگاه جده اعزام می شود و دومین پرواز از این استان در ساعت ۲۲و ۱۵ دقیقه امشب به شماره پرواز ۱۶۲۴ عازم فرودگاه جده خواهد شد.

گفتنی است؛ در عملیات اعزام زائران بیت الله الحرام، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  «هما» از ۱۸ ایستگاه پروازی به مقصد دو فرودگاه جده و مدینه انجام می‌شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *