آمادگی بایدن و مایک پنس برای شرکت در انتخابات 2024 آمریکا

11:13 - 29 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۸۶۹۳
گزارش‌ها از نامزدی احتمالی مایک پنس و جو بایدن برای شرکت در انتخابات 2024 ریاست جمهوری آمریکا حکایت دارد.

خبرگزاری میزان - نشریه «وال استریت ژورنال»، در گزارشی نوشت: «مایک پنس»، معاون اول «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا یکی از گزینه‌های مد نظر حزب جمهوری‌خواه برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکاست.

در همین حال «واشنگتن پست»، گزارش داد «جو بایدن»، رئیس جمهور فعلی آمریکا نیز قصد دارد در بهار آینده نامزدی خود را برای دور دوم ریاست جمهوری آمریکا اعلام کند.

این در حالی است که نظرسنجی انجام شده از سوی «ای بی سی نیوز» نشان می‎دهد که مقبولیت بایدن به پایین ترین سطح خود رسیده است؛ به طوری که تنها ۳۹ درصد از آمریکایی ها سیاست‌های او را تایید می‎کنند و ۵۶ درصد مخالف سیاست‌های او هستند.

بر اساس این نظرسنجی، تنها ۳۷ درصد از آمریکایی‌ها به بایدن با دید مثبت نگاه می‌کنند که نشان می‌دهد میزان محبوبیت او در حال حاضر به همان میزان بوده که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا محبوبیت داشته است.

همچنین تنها ۳۳ درصد از آمریکایی‌ها مدیریت بایدن در موضوع اقتصاد را تایید می‌کنند و تنها ۲۳ درصد از افراد مدیریت او در موضوع تورم و هزینه‌های زندگی، دو موضوعی که احتمالاً یکی از مهم‌ترین موضوعات پای صندوق‌های رای در ماه نوامبر هستند، را تایید می‌کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا بایدن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *