27 بنا، 12 آلاچیق، 117 متر دیوار و 5 استخر غیرمجاز در شهریار تخریب شدند

9:50 - 29 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۸۴۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان شهریار از صدور دستور قضایی برای تخریب بناهای تغییر کاربری شده و دیوارکشی‌های غیرمجاز در 2 روستای قشلاق مهرچین و حصارساتی واقع در این شهرستان، خبر داد.

حمید عسکری پور در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: مستند به تبصره 2 ذیل ماده 10 قانون حفظ کاربری مبنی بر قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز، در زمینی به مساحت کل 3 هکتار واقع در قشلاق مهرچین که به صورت 30 قطعه تفکیکی 9 بنا به مساحت کل 300 متر مربع 2 آلاچیق به مساحت کل 30 متر مربع و 17 هزار متر طول دیوار که به صورت غیرقانونی تغییر کاربری انجام شده بود.

وی افزود: با صدور دستور قضایی، بناهای مذکور توسط یک دستگاه لودر، بدون خسارت جانی و مالی تخریب شد.

بیشتر بخوانید

صدور حکم بیش از ۱۹۳ سال زندان برای متهمان پرونده فساد شهرداری شهریار

دادستان شهریار تصریح کرد: همچنین مستند به تبصره 2 ذیل ماده 10 قانون حفظ کاربری مبنی بر قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز زمینی به مساحت کل 1.5 هکتار واقع در حصارساتی که به صورت 17 قطعه تفکیکی 18 بنا به مساحت کل هزار و 400 متر مربع 10 آلاچیق به مساحت کل 150 متر مربع 5 استخر به مساحت کل 150 متر مربع و یک هزار و 100 متر طول دیوار که به صورت غیر قانونی تغییر کاربری انجام شده بود.

به گفته عسکری پور، با دستور قضایی این بناها نیز به صورت همزمان با تخریب بنای واقع شده در قشلاق مهرچین، با حضور ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان شهریار توسط یک دستگاه لودر، بدون خسارت جانی و مالی تخریب شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *