دیدار رئیس فدراسیون جودو ایران با وزیر ورزش روسیه

14:32 - 28 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۷۶۳۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
در حاشیه برگزاری مسابقات چهارجانبه سن‌پترزبورگ، رئیس فدراسیون جودو ایران با وزیر ورزش روسیه دیدار کرد.

خرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات چهارجانبه سن پترزبورگ با حضور تیم های ملی روسیه، صربستان و ایران شب گذشته (جمعه 27 خردادماه) برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان برای آماده سازی جهت حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی پس از 3 سال تعلیق یک بار دیگر با تیم‌های سرشناس و فنی روسیه و صربستان در دنیای جودو مبارزه کردند.

تیم ملی جودو کشورمان با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون جودو، قهرمانان المپیک و جهان روسیه به مبارزه با جودوکاران روسیه و صربستان پرداختند. در حاشیه برگزاری این دیدار، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با وزیر ورزش کشور روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

میراسماعیلی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از دعوت تیم ملی جودو ایران به مسابقات سن پترزبورگ و میزبانی خوب فدراسیون جودو این کشور از "اولگ ماتیتسین "وزیر ورزش روسیه خواست تا فضای ارتباط این دو فدراسیون بیش از این به دیگر نزدیک تر باشد تا همکاری های دو جانبه بیش از این ادامه داشته باشد.

"اولگ ماتیتسین "وزیر ورزش روسیه نیز این قول را داد تا به فدراسیون جودو روسیه تاکید کند تا همکاری های دو جانبه فدراسیون جودو ایران و روسیه عمیق تر از گذشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *