عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: قانون رتبه‌بندی معلمان طبق مصوبه مجلس اجرا شود

13:59 - 28 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۷۵۳۰
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان طبق مصوبه مجلس شد.

خبرگزاری میزان _ آنا نوشت: حسین حق‌وردی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت، اظهار کرد: قانون رتبه‌بندی معلمان می‌بایست طبق مصوبه مجلس و آنچه که مورد تأیید شورای نگهبان است اجرا شود.

وی افزود: معلمان ماه‌هاست منتظر تصویب و اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان هستند، اما همچنان بن‌بست‌هایی در مسیر اجرایی شدن این قانون وجود دارد که باید برطرف شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از بن‌بست‌ها در مسیر اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، نحوه تدوین و تصویب آیین‌نامه‌های اجرایی این قانون در دولت است، به طوری که این آیین‌نامه‌ها در راستای منافلع معلمان تدوین نشده و مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد کرده است.

حق‌وردی تأکید کرد: ما در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواهان اجرای کامل قانون رتبه‌بندی معلمان طبق آنچه که در مجلس تصویب و تأیی شده است، هستیم.

وی اضافه کرد: باید به وضعیت معیشتی معلمان در این شرایط سخت رسیدگی شود، آن‌ها جزو اقشار زحمتکش جامعه هستند که تربیت نسل‌های آینده کشور را به عهده دارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس همواره حامی معلمان است و قانون رتبه‌بندی معلمان نیز با وجود کش قوس‌های فراوان در همین راستا تصویب و تأیید شده است.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *