رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس: ورود به حوزه تولید یکی از نکات مثبت عملکرد رئیس قوه قضاییه است

9:52 - 01 تير 1401
کد خبر: ۴۳۱۷۲۴۰
رئیس فراکسیون کارآفینان مجلس گفت: ورود به حوزه تولید یکی از ابعاد مثبت عملکرد رئیس دستگاه قضا است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با میزان،  با اشاره به عملکرد رئیس دستگاه قضا،  در آستانه هفته قوه قضاییه گفت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای جدیت خاصی در اجرای سیاست تحول قضایی در دستگاه قضا دارد.

رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس با تأکید بر اینکه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای یکی از موفق‌ترین رؤسای قوه قضاییه در تاریخ انقلاب اسلامی است، ورود به حوزه تولید را از ابعاد مهم عملکرد مثبت رئیس دستگاه قضا برشمرد و افزود:  یکی از ابعاد برجسته ترسیم مسیر موفقیت پیش روی رئیس عدلیه کشور، مانع زدایی از مسیر تولید است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی با اشاره به اینکه اقداماتی مانند رفع تصرف حریم رودخانه ها توسط رئیس دستگاه قضا،  اعتماد به قوه قضاییه را افزایش می دهد،  تصریح کرد:  استمرار این اقدامات در جامعه امید آفرین است.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه اشراف و عمق آگاهی رئیس دستگاه قضا را نسبت به مشکلات استانها به ویژه در مسائل قضایی افزایش می دهد اضافه کرد: این دیدارهای چهره به چهره با مردم امید را در دل آنها بیش از گذشته زنده می کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی با تأکید براینکه مجلس با قوه قضاییه تعامل خوبی دارد اظهار کرد: استمرار این تعاملات تأثیر بسزایی در سرعت دهی به حل مشکلات کشور دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *