نماینده ادوار مجلس: جدیت در مبارزه با فساد، جلوه‌ای از مدیریت انقلابی رئیس دستگاه قضاست

13:03 - 28 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۷۱۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از گمرکات، انبارهای سازمان اموال تملیکی، جدیت رئیس قوه قضاییه را در مسیر مبارزه با فساد نشان می‌دهد، گفت: این اقدامات جلوه‌ای از مدیریت انقلابی و جهادی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای است.

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات رئیس دستگاه قضا در آستانه هفته قوه قضاییه، بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای مدیری از جنس دستگاه قضاست، زیرا در دهه‌های اخیر مسئولیت‌های مختلفی در قوه قضاییه داشته و با مسائل درون و بیرونی این قوه آشنایی و شناخت کاملی دارد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، مدیری وزین ،انقلابی و جهادی است، تصریح کرد: رئیس دستگاه قضا، آرامشی نسبی در قوه قضاییه ایجاد کرده است که جای قدردانی دارد.

قاضی پور با اشاره به اینکه یکی از ابعاد برجسته مدیریت رئیس قوه‌قضاییه، مبارزه با فساد است، اضافه کرد: رئیس دستگاه قضا شخصاً به کارزار برخورد با احتکار و سایر ابعاد فساد ورود پیدا کرده که این اقدام بسیار مهم و ارزشمند است.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از گمرکات، انبارهای سازمان اموال تملیکی، جدیت رئیس قوه قضاییه را در مسیر مبارزه با فساد نشان می‌دهد، تصریح کرد: این اقدامات جلوه‌ای از مدیریت انقلابی و جهادی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای است.

قاضی پور با تأکید براینکه رئیس دستگاه قضا در راستای عمل به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید و تحقق شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» گام برداشته است، اضافه کرد: بسیاری از کارخانخ‌ها و مراکز صنعتی و تولیدی تعطیل و نیمه فعال در کشور با حمایت دستگاه قضا به چرخه تولید بازگشتند، این اقدامات در راستای ایجاد تحول بنیادی در جهت رونق اقتصاد کشور است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس دستگاه قضا، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است، تصریح کرد: سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه،آینه خدمت به مردم است و از نزدیک با مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسائل قضایی آشنا و می‌تواند دستورات مهم و تاثیرگذاری را صادر کند.

قاضی پور با بیان اینکه حجم پرونده‌ها در قوه قضاییه به یک معضل تبدیل شده است، افزود: متأسفانه تعداد قضات هم محدود است و باید در این رابطه اقدامات مهمی صورت بگیرد.

نماینده ادوار مجلس با تأکید براینکه مجتمع‌های قضایی در تمامی شهرستان‌ها در جهت تسریع به رسیدگی پرونده‌های مردم باید فعال باشند و از طرفی هم احکام صادره باید سریع اجرا شوند، این موضوعات از مطالبات اصلی مردم از قوه قضاییه است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *