پایان جدال جودوکاران ایران، روسیه و صربستان در تورنمنت سن‌پترزبورگ

11:28 - 28 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۷۰۰۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مسابقات چهارجانبه سن پترزبورگ با حضور تیم های ملی روسیه، صربستان و ایران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات چهار جانبه سن پترزبورگ با حضور تیم‌های ملی روسیه، صربستان و ایران شب گذشته (جمعه 27 خردادماه) برگزار شد و ملی پوشان کشورمان برای آماده سازی به منظور حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی پس از سه سال تعلیق یک بار دیگر با تیم های سرشناس و فنی روسیه و صربستان در دنیای جودو مبارزه کردند.

نشست عمومی مجمع بین المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ روز گذشته (جمعه 27 خردادماه) با حضور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برگزار شد و به همین مناسبت، دیدار چهارجانبه جودو سن پترزبورگ نیز در حاشیه برگزاری این مجمع بین المللی برگزار شد. تیم ملی جودو ایران، صربستان و تیم ملی اصلی جودو روسیه به همراه تیم "ب" در این مسابقه به مصاف هم رفتند.

جودوکاهای کشورمان در حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون جودو، قهرمانان المپیک و جهان روسیه به مبارزه با جودوکاران روسیه و صربستان پرداختند. در نخستین دیدار تیم ملی روسیه مقابل تیم ملی جودو ایران با نتیجه 4 بر یک به برتری دست یافت و دردومین مبارزه نیز ملی پوشان کشورمان مقابل صربستان با شکست بسیار نزدیک 3 بر 2 به کار خود پایان دادند.

این رقابت ها در حالی به پایان رسید که تیم ملی جودو کشورمان قرار است در چارچوب بازی‌های کشورهای اسلامی با ترکیب کامل در بخش مردان و بانوان راهی این رقابت ها شود. اردوی مشترک عراق، مسابقات جام صلح و دوستی عراق، مسابقات چهارجانبه روسیه به عنوان دیدار تدارکاتی برای ملی پوشان کشورمان است تا در بازی های کشورهای اسلامی با آمادگی کامل حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: جودو جودوکاران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *