رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نجاری: کمانداران بااستعدادی در البرز داریم/ ورزشکاران تیم ملی هیچ کمبودی ندارند

7:45 - 29 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۶۹۴۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان البرز گفت: از سال‌های گذشته هم پتانسیل فراوانی را در پرورش ورزشکاران با استعداد در این رشته المپیکی داشته‎ایم.

امید نجاری در گفت‌وگو با میزان، درباره اتمام یک مرحله دیگر از اردوهای تیم‌های ملی تیراندازی با کمان اظهار داشت: برای نخستین بار اردوی مشترک ورزشکاران سالم و معلول در ریکرو، کامپوند و پاراتیروکمان به منظور آماده‌سازی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 17 تا 26 خرداد ماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار شد. هر اردوی تیم‌های ملی تیروکمان 2 هفته‌ به طول می‌انجامد و پس از یک هفته استراحت مجدداً تمرینات از سر گرفته می‌شود.

وی افزود: اردوها برای تمامی ورزشکاران سالم و معلول به بهترین شکل در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و ورزشکاران هیچ کمبودی ندارند. در این اردوی آخر هم 40 نفر همزمان در اردو بودند و تمرینات طبق برنامه‌ریزی مربیان در تمام بخش‌ها به اتمام رسید.

سرپرست تیم ملی تیراندازی با کمان در مورد اعزام تیم ملی کامپوند به فرانسه تصریح کرد: محمدصالح پالیزبان و گیسا بایبوردی با هدایت اسماعیل عبادی در مرحله سوم مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان، امروز (یکشنبه 29 خرداد) عازم پاریس می‌شوند. مرحله اول جام جهانی در ترکیه و مرحله دوم در کره‌جنوبی برگزار شده بود.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان البرز در مورد اینکه به تازگی یک مرکز استعدادیابی دیگر در این استان راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: تیراندازی با کمان استان البرز از سال‌های گذشته هم پتانسیل فراوانی را در پرورش ورزشکاران با استعداد در این رشته المپیکی داشته است. هم اکنون نیز مانند سال‌های قبل در رده‌های سنی مختلف در بخش پسران و دختران ملی‌پوش در اردوی تیم ملی داریم. در آینده نزدیک نیز سعی داریم یک مرکز استعدادیابی دیگر در کرج راه‌اندازی کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی این رشته در استان باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *