تفاهم‌نامه معاونت اجتماعی دادگستری کردستان به منظور بهره‌برداری از سامانه بانک جامع اطلاعات زمین منعقد شد

11:22 - 28 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۶۹۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تفاهم‌نامه چند جانبه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان به منظور بهره‌برداری از سامانه بانک جامع اطلاعات زمین منعقد شد.

خبرگزاری میزان-با توجه به اینکه دسترسی به اطلاعات دقیق مکانی از محل وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی و همچنین اطلاعات دقیق از عاملان وقوع جرم می‌تواند موجبات تسهیل و تسریع در امور کاهش، پیشگیری، مدیریت و برخورد با جرایم و آسیب‌ها را فراهم آورد، این تفاهم‌نامه چند جانبه به منظور بهره‌برداری از سامانه بانک جامع اطلاعات زمین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان منعقد شد.

این تفاهم‌نامه چند جانبه مابین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با اهداف به اشتراک‌گذاری اطلاعات مکانی از محل‌های وقوع جرايم یا محل‌های احتمالی وقوع جرم، پیشگیری از جرایم محیطی قبل از شکل‌گیری آنها، رصد تغییرات غیر مجاز ژئوپولیتیکی در سطح استان، تسریع در برخورد انتظامی و قضایی با جرایم محیطی، رصد و مدیریت مکان‌ها و حوزه‌های امنیتی و تسریع در روند استعلامات و صدور مجوزات منعقد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: کردستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *