برج مراقبت پرواز پایگاه شکاری وحدتی افتتاح شد

16:29 - 06 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۶۴۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
برج مراقبت پرواز پایگاه شکاری وحدتی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

برج مراقبت پرواز پایگاه شکاری وحدتی افتتاح شدبه گزارش گروه سیاسی ، برج مراقبت پرواز پایگاه شکاری وحدتی با حضور امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم امیر خلبان سیدحمید رضا آشنا فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول گزارشی از روند ساخت برج مراقبت ارائه داد و در خصوص پروژه‌های انجام شده در این پایگاه اظهار داشت: در مدت چهار سال بیش از ۲۶۰ پروژه عمرانی در پایگاه شکاری وحدتی به بهره برداری رسیده که غالب این پروژه‌ها رفاهی و جهت بهره برداری کارکنان و ساکنین این پایگاه بوده است.

در ادامه امیر شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش به ویژگی‌های یک فرمانده نمونه اشاره کرد و گفت: نیروی هوایی با توکل بر خدا و به برکت انقلاب اسلامی، مدارج ترقی و پیشرفت و پله های موفقیت خود را در زمینه‌های علمی و آموزشی تا حد اعلا طی کرده است.

وی افزود: این برج مراقبت به همت توسط متخصصان جوان نیروی هوایی در معاونت‌های مهندسی، فناوری اطلاعات و عملیات این نیرو ساخته شده کاربرد بسیار خوبی برای پرواز ایمن در این پایگاه خواهد داشت.

این برج مراقبت دارای مساحت ۴۵۰ متر مربع به ارتفاع ۴۲ متر است که می تواند در حدود ۴ کیلومتر را پوشش دهد.

همچنین در پایان، ساختمان عقیدتی سیاسی و داروخانه بیمارستان پایگاه شکاری وحدتی توسط فرمانده نیروی هوایی و رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/‌



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *