رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری گلستان: در گمرکات استان کالای متروکه و رسوبی وجود ندارد

8:36 - 08 تير 1401
کد خبر: ۴۳۱۵۹۴۹
رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه در گمرکات استان کالای متروکه و رسوبی وجود ندارد، گفت: مجموع پرونده‌های تشکیل شده در حوزه اموال تملیکی دربازه زمانی یک ساله از تیرماه سال گذشته تاکنون 436 مورد بوده است.

حیدر آسیابی در گفت‌وگو بامیزان، با اشاره به وضعیت ساماندهی فعالیت سازمان اموال تملیکی و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان درباره زمانی یک ساله ( از تیرماه سال گذشته تاکنون) اظهار کرد: مجموع پرونده‌های تشکیل شده در حوزه اموال تملیکی در استان گلستان دربازه زمانی  یک ساله از تیرماه سال گذشته تاکنون 436 مورد بوده است.

وی افزود: تعداد پرونده‌های فروش رفته نیز 180 فقره بوده که ارزش آنها مجموعاً در حدود 45 میلیارد و 327 میلیون و 613 هزار و 530 ریال بوده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان عنوان کرد: تعداد پرونده‌های استرداد شده به مالکان کالا به دلیل برائت از اتهام انتسابی هم 117 فقره به ارزش 97 میلیارد و 3 میلیون و 661 هزار و 335 ریال بوده است.

آسیابی تاکید کرد: تعداد پرونده‌های انهدام شده نیز 145 فقره بود که ارزش آن 14 میلیارد و 311 میلیون و 105 هزار و 804 ریال بوده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه در گمرکات این استان کالای متروکه و رسوبی وجود ندارد، افزود: از ابتدای تیرماه سال گذشته تاکنون 5 بار بازدید از سازمان اموال تملیکی و 2 بار بازدید از گمرکات استان انجام شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *