رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از زندان میناب بازدید کرد

8:44 - 28 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۵۶۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان در ملاقات چهره به چهره با مددجویان زندان میناب ضمن استماع درخواست هایشان، دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد.

خبرگزاری میزان-مجتبی قهرمانی مهمترین هدف از بازدید زندان میناب را رسیدگی به وضعیت زندانیان عنوان کرد و افزود: بر این اساس شرایط زندانیان با توجه به محل نگهداری، مسائل بهداشتی و اطمینان از صحت و سلامتی آنها و همچنین دسترسی به خانواده و وکلایشان به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

قهرمانی همچنین با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص رعایت حقوق محکومان و زندانیان، لزوم توجه به کرامت انسانی مددجویان از جانب مسئولان زندان را بسیار مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: باید با اتخاذ تدابیر مناسب، تمهیدات به گونه ای اتخاذ شود که علاوه بر تأمین امکانات مورد نیاز آنها، نسبت به اعطا ارفاقات قانونی به ویژه استفاده از پابند الکترونیک به افراد واجد شرایط اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان بر لزوم استمرار بازدید مسئولان قضایی از زندان ها و بازداشتگاه‌ها نیز تأکید کرد و این موضوع را در جهت شناسایی سریع نواقص و کاستی ها و حل و فصل فوری مشکلات بسیار حائز اهمیت برشمرد.

گفتنی است؛ در جریان این بازدید که رئیس حوزه قضایی و دادستان میناب نیز حضور داشتند، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ملاقات چهره به چهره با هریک از زندانیان ضمن استماع درخواست هایشان، دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات و مشکلات آنها صادر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: زندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *