بازدید فرمانده کل انتظامی کشور از نقطه صفر مرزی هنگ زاهدان/ سردار اشتری: تا پایان امسال تجهیزات و امکانات اپتیکی و فنی مدرن بیشتری به مرز و مجموعه مرزبانی تزریق خواهد شد

15:22 - 26 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۵۱۰۶
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با ورود تجهيزات و امکانات اپتيکی و فنی مدرن به مرز و مجموعه مرزبانی، قدرت عمل همکاران افزايش پيدا کرده است.

خبرگزاری میزان - سردار حسين اشتری در حاشیه بازدید از نقطه صفر مرزی حوزه هنگ زاهدان و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: همکاران بنده در فرماندهی مرزبانی با آمادگی کامل مشغول به حراست از مرزهای ميهن اسلامی ايران هستند و امنيت کامل و با ثباتی را در مرزها مهيا کرده‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان تزريق تجهيزات الکترونيکی و اپتيکی در مرزها، اظهار کرد: با ورود تجهيزات و امکانات اپتيکی و فنی مدرن به مرز و مجموعه مرزبانی، قدرت عمل همکاران افزايش پيدا کرده و تا پايان سال تجهيزات بيشتری در اختيار مرزبانان عزيز قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

 واکنش سریع در دستگیری سارقان صندوق امانات نشانگر اقتدار و هوشمندی پلیس است

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و حضور رزمندگان اسلام و مرزبانان عزيز مشکل خاصی در مرزهای کشور نداریم، گفت: مرزداران واقعی مرزنشينان هستند و با همکاری و همراهی خود باعث دلگرمی و افزايش روحيه همکاران بنده شده است تا بتوانند بهتر خدمت رسانی کنند.

سردار اشتری تصریح کرد: هم در بعد امنيتی و هم خدمات‌رسانی تلاش همکارانم اين است که به مردم شهرهای مرزی کمک کنند و در حال حاضر نیز هماهنگی مطلوبی بين مردم، مرزبانان و مرزداران به وجود آمده و اميدواريم که بتوانيم بيش از گذشته خدمت‌گزار مردم باشيم.

انتهای پیام/


برچسب ها: نقطه صفر مرزی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *