رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

50 فقره کلاهبرداری با رسید جعلی

13:32 - 26 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۴۹۷۴
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردارحرفه ای که با ارائه رسید جعلی به فروشندگان سایت های اینترنتی مرتکب 50 فقره سرقت مشابه شده بود خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیمان لطیفی پلیس گفت: با مراجعه شهروندی به کلانتری خلیج فارس مشخص شد که شاکی کالایی را برای فروش در سایت های اینترنتی معرفی کرده است و متهم پس از هماهنگی با وی به محل مسکونی شاکی مراجعه و با ارائه رسید بانکی، کالای مورد نظر را دریافت کرده است و لی پس از مدتی شاکی متوجه شده است که مبلغی به حسابش واریز نشده است.

وی عنوان کرد: در حین انجام تحقیقات پلیسی، پرونده های مشابه دیگری نیز در کلانتری تشکیل شد و تیمی از ماموران کلانتری مسئولیت پرونده را به صورت ویژه بر عهده گرفتند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با تجمیع اطلاعات به دست آمد و رصد های اطلاعاتی مخفیگاه متهم در همین محدوده کلانتری شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در پی جوئی های انتظامی به 50 فقره سرقت مشابه در

سطح شهر تهران با ارائه رسید جعلی به فروشندگان کالا در فضای مجازی معترف شد و بدین ترتیب شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ لطیفی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس کلاهبرداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *