ادای احترام وزیر بهداشت به مقام شامخ شهدای فریدون شهر

11:34 - 26 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۴۷۸۳
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
وزیر بهداشت در قالب بیست و پنجمین سفر استانی هیات دولت به مقصد اصفهان، به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستانهای فریدونشهر و بویین میاندشت، وارد فریدونشهر شد و به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهرام عین اللهی؛ وزیر بهداشت در قالب بیست و پنجمین سفر استانی هیات دولت به مقصد اصفهان، به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستانهای فریدونشهر و بویین میاندشت، وارد فریدونشهر شد و به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وزیر بهداشت در فریدونشهر، ضمن دیدار با خانواده یکی از شهدا، از بخش های مختلف بیمارستان رسول اکرم(ص) بازدید و علاوه بر دیدار با اقشار مردمی، در جلسه شورای اداری فریدونشهر نیز شرکت می کند. 

 ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده شهید، بازدید از محل احداث بیمارستان، بررسی مشکلات آب و محرومیت روستای معصوم آباد و هادان، دیدار با اقشار مردمی و حضور در جلسه شورای اداری از برنامه های وزیر بهداشت در شهرستان بویین میاندشت است. 

 وزیر بهداشت عصر امروز نیز در جلسه شورای اداری استان اصفهان با حضور رییس جمهور شرکت و مهمترین مشکلات این دو شهرستان را ارائه می کند.  

گفتنی است در این سفر، پدرام پاک آیین، دستیار رسانه ای وزیر و سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، وزیر بهداشت را همراهی می کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزیر بهداشت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *