ساعات اجرای طرح ترافیک در پایتخت تغییری نخواهد داشت

20:00 - 25 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۴۲۱۰
براساس مصوبات هفتادو چهارمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ساعات اجرای طرح ترافیک در پایتخت بدون تغییر باقی خواهد ماند.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش سایت شهر، هفتادو چهارمین جلسه شورای حمل و نقل و  ترافیک شهر تهران امروز چهارشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۱ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و نمایندگان دستگاه های مسئول در حوزه حمل و نقل شهری برگزار شد.

بررسی اثرات ترافیکی احداث تونل شهید متوسلیان (امتداد جنوبی بزرگراه شهید صیاد شیرازی) به عنوان اولین دستور جلسه مطرح شد و در ابتدای بررسی این دستور، بخشی از مطالعات جامع حمل و نقل شهری و بازنگری های انجام شده در این بخش تشریح شد.

در ادامه جلسه عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جزئیات فنی تونل توضیحاتی ارائه داد.

در نهایت دستور تونل شهید متوسلیان مشروط به تامین منابع خارج از بدنه شهرداری تهران به تصویب رسید، تونل شهید متوسلیان به طول ۸،۹ کیلومتر به ۳ محور دسترسی پیدا می کند.

تصمیم گیری در خصوص ساعات اجرای محدوده های ترافیکی شهر تهران به عنوان دومین دستور جلسه در هفتادوچهارمین جلسه شورای ترافیک شهر تهران مطرح شد.

گفتنی است، در ابتدای بررسی این دستور عمار سعیدیان فر معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل سازمان حمل و نقل و ترافیک گزارشی از سابقه اعمال محدودیت های ترافیکی در سال های گذشته و آمار تردد در محدوده های ترافیکی از زمان تغییر ساعات کار اداره های تهران ارایه کرد و در نهایت ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران بدون تغییر (۰۶:۳۰ تا ۱۷:۰۰) باقی ماند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *