پدافند هوایی با راهبرد‌های خلاقانه باعث اقتدار کشور است

15:09 - 25 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۳۷۸۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پدافند هوایی ارتش با بکارگیری راهبرد‌های عملیاتی، تاکتیکی و خلاقانه در ابعاد مختلف و پیچیده، موجب اقتدار کشور در سطح منطقه شده است.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام ارتش، امیر سرتیپ دوم «محمد خوش قلب» از منطقه پدافند هوایی شمال بازدید کرد و توان رزمی، آمادگی دفاعی، میزان سرعت عمل و هوشیاری فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی را در برابر هرگونه تهدید و جنگ هیبریدی-ترکیبی دشمن مورد ارزیابی قرار داد.

معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پدافند هوایی ارتش با بکارگیری راهبرد‌های عملیاتی، تاکتیکی، خلاقانه و نیز ناشناخته از دید دشمن در ابعاد مختلف و پیچیده، موجب اقتداری شگرف در سطح منطقه شده است و همین اقتدار در توسعه کشور و ایجاد امنیت پایداربسیار موثر است.

وی با بیان اینکه امروز در مجموعه پدافند هوایی شاهد رشد جهشی و پیشرفت لحظه‌ای علوم پدافندی هستیم، اظهار داشت: دشمنان توان ارزیابی حمله به کشورمان را ندارند و دچار سردرگمی شده اند چرا که تجاوز بر علیه کشورمان پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی دلاورمردان پدافند هوایی از جای جای ایران پهناور را بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: پدافند هوایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *