رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

100 درصد پرونده‌های ورودی از سازمان اموال تملیکی به دادگستری استان یزد از ابتدای سال تعیین تکلیف شد

8:23 - 28 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۳۵۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان‌ یزد، گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و سازمان اموال تملیکی استان از ابتدای سال تاکنون تمامی 640 فقره پرونده‌های ورودی به دادگستری استان و 199 فقره پرونده معوقه سال‌های گذشته سازمان اموال تملیکی با ارزشی بیش از 72 میلیارد ریال تعیین تکلیف شدند.

غلامعلی دهشیری در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با اقدامات دادگستری استان یزد در خصوص تعیین تکلیف پرونده‌ها و اموال موجود در سازمان اموال تملیکی استان یزد، با اشاره به صدور دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور، اظهارکرد: در همین راستا در 2 ماهه ابتدایی سال‌جاری تمامی 640 فقره پرونده ورودی به دادگستری استان یزد تعیین تکلیف شد.

وی افزود: علاوه بر تعیین تکلیف تمامی پرونده‌های ورودی سال 1401 تعداد 199 فقره پرونده معوقه سال‌های گذشته نیز با هماهنگی دستگاه قضایی و سازمان اموال تملیکی استان یزد تعیین تکلیف شد.

دهشیری با بیان اینکه با همکاری دستگاه های متولی برگزاری مزایده نیز در دستور کار دستگاه قضایی استان یزد قرار گرفت اضافه کرد: در نتیجه این اقدامات میزان فروش اموال تملیکی استان یزد در 2 ماهه اول سال‌جاری بیش از 34 میلیارد ریال و ارزش اموال تعیین تکلیف شده در اثر «اعاده، واگذاری، و انهدام» مبلغی بیش از 38 میلیارد ریال بوده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف و تسهیل فرآیند ترخیص و خروج کالا‌های رسوبی و تجمیع شده در انبارها تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد 839 فقره پرونده اموال سازمان تملیکی استان یزد با ارزشی بیش از 72 میلیارد ریال تعیین تکلیف شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *