امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین پلیس راهنمایی و رانندگی و دانشگاه صنعتی شریف

18:29 - 24 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۲۳۸۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس پلیس راهور فرماندهی کل انتظامی کشور از شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی کشور با حضور در دانشگاه صنعتی شریف از شرکت های دانش بنیان این دانشگاه بازدید کرد.

این بازدید به میزبانی جلیلی؛ رئیس دانشگاه صنعتی شریف شریف و دهبیدی‌پور؛ رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف انجام شد.

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی کشور در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین انتخاب شعار سال ۱۴۰۱ در خصوص، بیان کرد: در عرصه ترافیک مسائل و مشکلات زیادی داریم که با روش های سنتی و قدیمی امکان حل آن وجود ندارد.

وی افزود: کنترل و مدیریت ترافیک یکی از نیازهای اصلی از و نگاه ما به فناوری‌های جدید در حوزه IT و ITS بوده که این نگاه می‌تواند در حل این معضل اثرگذار باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی کشور تصریح کرد: در این زمینه به دنبال دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان در جهت حل این مسائل هستیم.

گفتنی است که در پایان این بازدید تفاهم نامه همکاری مشترک بین پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی کشور و دانشگاه صنعتی شریف بین مسئولان ارشد طرفین، امضا شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *