رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف 90 کیلو هروئین از گاراژ متروکه

15:19 - 24 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۱۹۲۶
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 90 کیلو هروئین از یک گاراژ متروکه و دستگیری 4 سوداگر مرگ خبر داد.


خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در پی خبر دریافتی مبنی بر تولید و توزیع مواد مخدر در محله "نازی آباد" رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخص شد اعضای یک باند 4 نفره با همکاری یکدیگر به توزیع مواد مخدر می پردازند ادامه داد: در بررسی های پلیسی مخفیگاه متهمان در گاراژی متروکه در همان محدوده شناسایی و نتیجه تحقیقات اولیه به مرجع قضائی منعکس شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود:پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی متهمان در مخفیگاهشان در حالی که مشغول جاسازی مواد مخدر در یک دستگاه خودروی سواری برای انتقال بودند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این عملیات ۹۰ کیلو و ۶۶۸ گرم هروئین و انواع ترازوی های مختلف کشف و متهمان ۴۵ الی ۵۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر تهران اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای به برخورد قاطعانه پلیس با سوداگران مرگ تاکید کرد و گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *