مشکلات بیش از 200 نفر در میز خدمت قضایی قم رسیدگی شد

15:08 - 24 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۱۸۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم با حضور در برگزاری طرح میز خدمات قضایی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ، به مشکلات و درخواست‌های بیش از ۲۰۰ نفر از مراجعان مردمی رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین غریب و جمعی از مسئولان قضایی در ملاقات عمومی میز خدمت قضایی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با مردم به صورت چهره به چهره و مستقیم، مسائل و مشکلات حقوقی مراجعان و شهروندان را بررسی و در چهارچوب مقررات و پیگیری حقوق آنها دستورات قضایی لازم را صادر کردند.

تسریع در رسیدگی‌های قضایی، احقاق حق و پیگیری درخواست‌های زندانیان و خانواده‌های آنان در زمینه اعطا مرخصی، مرخصی منجر به آزادی و استفاده از نهادهای ارفاقی شامل نگهداری تحت سامانه‌های الکترونیک و آزادی مشروط از مهمترین خواسته‌های متقاضیان ملاقات مردمی دادستان قم بود.

ملاقات عمومی مقامات قضایی استان در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، تکریم ارباب رجوع، ارتباط مستقیم و بدون واسطه آحاد جامعه با مسئولان قضایی و مردم هر هفته در مجتمع‌های قضایی برگزار می‌شود و این هفته به عنوان میز خدمات، روز دوشنبه ۲۳ خرداد از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در حرم حضرت معصومه (س) صحن امام رضا (ع) با حضور دادستان عمومی و انقلاب قم حجت الاسلام و المسلمین غریب جمعی از قضات دادسرا و مراجعان مردمی برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *