کی‌روش قراردادش را تمدید نخواهد کرد/ تیم ملی با وجود عملکرد خیلی خوب در جام جهانی هنوز در حفظ توپ مشکل دارد

12:42 - 05 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۱۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بدون شک پس از جام جهانی سرمربی پرتغالی تیم ملی پیشنهادات بهتری خواهد داشت و قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری در خصوص بازی تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال اظهار داشت: تیم ملی ایران در این بازی عملکرد فوق العاده‌ای داشت و بازیکنان با تعصبی که از خود به نمایش گذاشتند خیلی از چیز‌ها را جبران کردند که یکی از آن‌ها کمبود امکانات نسبت به دیگر تیم‌های حاضر در جام جهانی بود. شاگردان کی‌روش با دوندگی بالایی که داشتند روی دیگر ضعف‌هایشان سرپوش و در کار دفاعی بهترین عملکرد را به نمایش گذاشتند.
 
وی ادامه داد: با توجه به عملکرد تیم ملی شاگردان کی‌روش باید خود را برای صعود از گروهشان در دوره بعدی جام جهانی آماده کنند. تیم ملی بهترین نتایج را مقابل تیم‌های بزرگ دنیا به‌دست آورد. البته از این نکته نباید غافل شویم که ملی‌پوشان در کار گروهی هنوز مشکل دارند و نمی‌توانند به خوبی در زمین، مقابل حریفان حفظ توپ کرده و همین موضوع شرایط را برای ما دشوار می‌کند.
 
  پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: در حال حاضر کی‌روش در هفت سال حضورش در ایران کلاس تیم ملی را بالا برده است و با توجه به موفقیت نسبی که او در تیم ملی ایران داشته برای رفتن تصمیمش را گرفته است. بدون شک سرمربی پرتغالی تیم ملی پیشنهادات بزرگتری خواهد داشت و قراردادش را تمدید نخواهد کرد.
 


فرجی
|
-
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
آقای موسوی، اینکه در حفظ توپ و کار کروهی مشکل دارند درست ولی بفرمایید این تیم چقدر بازی تدارکاتی داشته است؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *