کادر فنی تیم ملی در ایران تنها بود/ صحبت از نقش داور در حذف ایران، نشان دهنده قدرت تیم ما است/ حیف است تیمی که باید در جام ملت‌ها شرکت کند، متلاشی شود

10:19 - 05 تير 1397
کد خبر: ۴۳۱۱۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: متاسفانه کادر فنی تیم ملی در ایران تنها بود و سختی‌های زیادی کشیدند، اما حرف‌شان را در زمین زدند.

کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی به روسیه، در خصوص اتفاقات داوری بازی تیم‌های ملی ایران و پرتغال اظهار داشت: هر بازیکن دیگری جای رونالدو بود در آن صحنه اخراج می‌شد. نمی‌دانم این حرفی که میزنم به ضرر ما است یا به نفع، اگر قرار است یک رای برگردد باید برای همه تیم‌ها باشد.
 
وی افزود: اینکه صحبت از نقش داور در حذف تیم ملی می‌شود نشان دهنده قدرت تیم ما است که این تیم عملکرد خوبی داشته و مبارک مردم باشد. باید از تک تک بازیکنان و به خصوص کادر فنی تقدیر ویژه‌ای شود، چون تلاش شبانه‌روزی کردند.
 
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه کادر فنی تیم ملی در ایران تنها بود و در چند ماه اخیر هم سختی‌های زیادی کشیدند، اما حرف‌شان را در زمین زدند.
 
انصاری‌فرد در خصوص حضور ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: حیف است تیمی که باید کمتر از ۶ ماه دیگر در جام ملت‌ها شرکت کند متلاشی شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *