کتاب «پله‌ها تمام نمی‌شدند» منتشر شد

15:38 - 24 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۰۸۵۶
کتاب پله‌ها تمام نمی‌شدند توسط انتشارات روایت فتح منتشر شد.

خبرگزاری میزان -کتاب پله‌ها تمام نمی‌شدند زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم مهدی نعمایی که در طول برگزاری نمایشگاه کتاب تهران توسط انتشارات روایت فتح چاپ و با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی، آقای قمی و همسر و فرزندان شهید و حسن روزی‌طلب، مدیر مسئول مؤسسه ایران رونمایی شد، منتشر گردید.

نگاهی به بخش های کتاب پله‌ها تمام نمی‌شدند

در بخش هایی از «پله‌ها تمام نمی‌شدند» اگر می‌خواهید بدانید کدام مادری حاضرمی‌شود جگرگوشه‌هایش را بردارد و برود توی دل جنگ، آن هم در کشوری غریب، اگر دوست دارید بدانید چه کششی دختر جوان غوطه‌ور در ناز ونعمت را از زندگی در آغوش گرم خانواده جدا کرده و می‌کشاند در ناامنی یک شهر جنگی، کتاب «پله‌ها تمام نمی‌شدند» را بخوانید.

پله‌ها تمام نمی‌شدند

کتاب پله‌ها تمام نمی‌شدند زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم، مهدی نعمایی است که از زبان زهرا ردائی همسر شهید و به قلم شیرین و روان افروز مهدیان در۱۷۶صفحه و به قیمت ۶۰۰۰۰ تومان قابل عرضه می‌باشد.

برشی از متن:

پله‌ها تمام نمی‌شدند

سرم به کارهای خانه گرم شده بود و زمان از دستم در رفت. تا به خودم آمدم غروب شده بود. زدم توی سرم و پله‌ها را دوتا یکی رفتم پایین سراغ بچه‌ها. صدای تیراندازی می‌آمد. توی سرزنان دورخانه را چند دور هروله کردم. نبودند که نبودند….

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *