تاکید معاون قضایی دبیر ستاد حقوق بشر بر اهمیت اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه

17:43 - 23 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۰۶۱۴
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
معاون قضایی دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه دیدار مردمی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه پتانسیل‌های موجود در این رابطه را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان – «خسرو حکیمی»، مشاور رئیس قوه قضائیه و معاون قضایی دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه دیدار مردمی  در مرکز ارتباطات قوه قضائیه در راستای صیانت از حقوق عامه و تحقق دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر حضور مسئولان دستگاه قضا بر نقش رسیدگی به درخواست مراجعه کنندگان و استماع اظهارات آنان در کاهش ادعاهای خارجی حقوق بشری تاکید کرد.

«حکیمی» در گفت و گو با «میزان» در حاشیه این دیدار مردمی، ضمن توصیف نتیجه کار اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه به عنوان حافظ حیثیت قوه قضائیه، تاکید کرد که این اداره کل می تواند مانع موازی کاری شود و اعتماد عمومی را افزایش دهد.

وی با طرح درخواست توجه بیشتر به موضوع پژوهش محوری با هدف کاهش مشکلات قضایی افزود «همکاری پژوهشگاه قوه قضائیه و دانشگاه علوم قضایی برای تقویت معاونت حقوقی جهت ارائه خدمات هرچه بیشتر به قوه قضائیه بسیار مفید است.»

«حکیمی» همچنین گفت «اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه سنگری است که می تواند با دقت در مبانی و اصول قضایی و راهنمایی های قانونی موجب اعتماد بیشتر به سازوکارهای قضایی شود.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *