رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازداشت سارقان تحت تعقیب پلیس استان همدان

14:25 - 23 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۰۲۹۲
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق منزل در گشت زنی های انتظامی خبر دارد و گفت: با بررسی سوابق متهمان مشخص شد که هر 2 سارق تحت تعقیب پلیس استان همدان است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در محدوده "زعفرانیه " تیم عملیاتی کلانتری 122 دربند تحقیقات میدانی و اجرای طرح مقابله با سارقان منزل به صورت ویژه انجام تا اینکه بامداد گذشته ساعت 03:45 ماموران حین گشتزنی به رفتار 2 مرد که با در اختیار داشتن ابزاری به صورت پیاده در حال تردد بودند، مشکوک شدند.

وی عنوان کرد: این افراد به محض مشاهده ماموران در نزدیکی خود به سرعت خود را در پشت شمشاد های حاشیه کوچه مخفی تا شاید بدین ترتیب امکان فرار آنان مهیا شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ماموران با آمادگی کامل و بصورت قاطع در یک اقدام غافلگیرانه مجال هرگونه تحرک را از این 2 نفر سلب کردند افزود: سارقان درحالی که دیلم و دستکش و چسب پهن در دست داشتند زمینگیر و دستگیر شدند .

این مقام انتظامی افزود: خودروی تیبا سفید رنگ سارقان که در همان کوچه پارک شده بود کشف و مشخص شد هر2 پلاک خودرو سرقتی بوده که به بصورت ماهرانه ای بر روی پلاک های اصلی خودرو نصب شده است .

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 35و33 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی خود مبنی بر سرقت از منازل معترف و با بررسی سوابق متهمان مشخص شد هر 2 متهم دارای 6 فقره سرقت منزل و تحت تعقیب پلیس آگاهی استان همدان هستند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطر نشان کرد:تحقیقات برای شناسایی شکات و کشف جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: بازداشت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *