رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مدرسه علوم دینی صالحیه بازدید کرد

11:11 - 23 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۹۶۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با همراهی مدیر حوزه های علمیه استان از معاونت های مختلف و کلاس های درس حوزه علمیه اردبیل بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو در آغازین ساعات صبح و پس از ادای احترام به شهدای گمنام مدفون در محوطه مدرسه علوم دینی صالحیه و با همراهی مدیر حوزه های علمیه استان از معاونت های مختلف و کلاس های درس حوزه علمیه اردبیل بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تاکید بر لزوم ارتباط تنگاتنگ دستگاه قضایی و حوزه علمیه ، بر ظرفیت بسیار بالای حوزه جهت کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود : با عنایت به اینکه تاکید ویژه بر اخلاق، وجه تمایز دروس حوزوی با سایر مراکز علمی است ، این نقطه قوتی بسیار ارزشمند برای تعامل با جامعه هدف تشکیلات قضایی استان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم است و برنامه ریزی هدفمند در این حوزه می تواند منجر به کاهش آسیب های اجتماعی شود.

وی در ادامه افزود: حسب اعلام مدیر محترم حوزه های علمیه استان در حال حاضر ۸ مدرسه علمیه در سراسر استان با ظرفیت تقریبی یک هزار و ۳۰۰ طلبه خواهر و برادر وجود دارد که مقرر شد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در زمینه تعامل سازنده و تهیه محتوا و برگزاری دوره های کارورزی، کارگاه های تخصصی همکاری لازم را با حوزه های علمیه استان انجام دهد .

در ادامه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو با همراهی مدیر حوزه های علمیه استان، از کلاس های درس مدرسه علمیه بازدید و ضمن عرض خدا قوت، از نزدیک مستمع مسائل و مشکلات مطرح شده از جانب طلاب محترم شد .

انتهای پیام/


برچسب ها: حوزه علمیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *