رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان رامیان استان گلستان از وضعیت خدمت رسانی به روستاهای فندرسک بازدید کرد

9:46 - 23 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۹۳۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان رامیان از توابع استان گلستان در صدر هیئتی از مدیران اجرایی شهرستان، وضعیت خدمت رسانی به روستاهای بخش فندرسک را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان- احمد مظفری امروز در صدر هیئتی از مدیران اجرایی شهرستان، وضعیت خدمت رسانی به روستاهای بخش فندرسک را بررسی کرد .

وی گفت: در نشست با مردم، اعضاهای شوراها و دهیاران ۱۱ روستای بخش فندرسک رامیان مشکلات قضایی، اداری و اجرایی مردم این منطقه، بررسی و دستور پیگیری صادر شد .

مظفری افزود: آب ، برق و مخابرات روستاها، کمبود نانوایی، اجرا نشدن طرح هادی روستاها و سرقت تجهیزات کشاورزی از جمله مشکلات طرح شده در نشست امروز بود که به دستگاه های اجرایی مرتبط، دستور پیگیری صادر شد .

دادستان شهرستان رامیان گفت: در این بازدیدها مدیران دستگاه‌های اجرایی با دهیاران و مردم همراه می‌شوند و مشکلات و آسیب های هر روستا با مشارکت اعضای شوراها و معتمدین بررسی می کنند.

مظفری ادامه داد: مشکلات پس از بررسی، اولویت بندی و با کمک دستگاه های اجرایی برای رفع آن برنامه ریزی می‌شود.

وی گفت: دسترسی راحت تر مردم به مسئولان قضایی و اجرایی برای طرح مشکلات و خواسته های آنان ، و بررسی روند انجام تکالیف و عمل به وظایف دستگاه ها در راستای حفظ حقوق عامه از اهداف اجرای مواسات قضایی در این شهرستان است.

مظفری افزود: در دادستانی دبیرخانه دائمی برای پیگیری مصوبات این بازدیدها ایجاد شده است و تا زمان رسیدن به نتیجه، دستورهای صادر شده را دنبال می کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *