رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از محیط‌ بانان نمونه و فعالان محیط زیست استان قدردانی کرد

17:44 - 22 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۸۷۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی ضمن بازدید از ارتفاعات محمد اپو واقع در منطقه حفاظت شده سالوک شهرستان اسفراین از مدیر کل، محیط بانان و فعالان این عرصه قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده به همراه شکاریان، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در منطقه حفاظت شده سالوک و در ارتفاعات محمد اپو حضور یافت.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی این استان را دارای ظرفیت‌های متعدد گردشگری توصیف و با اشاره به خصوصیات اقلیمی و مختصات جغرافیایی استان، بیان کرد: خراسان شمالی از اقلیمی ویژه بهره گرفته است و تفاوت چشمگیری با استان‌های مجاور خود از نظر برخورداری از مواهب طبیعی كوهستان و جنگل دارد.

وی افزود: این ویژگی‌‎ها و قابلیت‌‎ها باعث شده استان خراسان شمالی بعنوان سرزمین جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، بهترین گزینه هدف گردشگری باشد بطوریکه پارک‌های ملی و منطقه‌های حفاظت شده استان خراسان شمالی با داشتن قابلیت‌های بالا در گردشگری طبیعی، نقطه قوتی برای جذب گردشگران محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی: با تقویت روند بازدیدهای میدانی از تولید و اشتغال آفرینی حمایت شود

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت توسعه گردشگری در استان، حفاظت و صیانت از محیط زیست را وظیفه همگانی دانست و در ادامه از تلاش‎های مدیرکل و دست اندرکاران محیط زیست استان قدردانی و اظهار کرد: در این مسیر سخت و دشوار بودند کسانی که از جان خود گذشتند بطوریکه باید اذعان داشت با فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی محیط بانان پرتلاش است که عرصه‌های طبیعی و زیستگاه‌های جانوری استان بعنوان یک ثروت ارزشمند همچنان حفظ شده است

در پایان این بازدید با اهداء لوح تقدیر از سوی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به رسم یادبود به محیط بان نمونه استان، از زحمات آن‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *