افشاگری مقام سابق اطلاعاتی عربستان از تلاش‎های بن سلمان برای مسدود کردن حساب «مجتهد»

14:54 - 22 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۸۷۱۲
بر اساس افشاگری مقام سابق سعودی، محمد بن سلمان با پرداخت یک میلیون ریال عربستان سعی در بستن حساب توییتری «مجتهد» داشته است.

خبرگزاری میزان - شهادت «سعد الجبری»، مقام سابق اطلاعاتی عربستان در دادگاه های آمریکا، رسوایی جدیدی را برای «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی، حاکم بالقوه این کشور ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه «وطن»، الجبری در آوریل 2021 به دادگاه آمریکایی اطلاع داده بود که بن سلمان با خاموش کردن صدای حساب معروف «مجتهد» در توییتر، به او فخرفروشی کرده است.

طبق شهادت الجابری، این در ازای یک میلیون ریال سعودی (حدود 300 هزار دلار) است که ولیعهد سعودی به عامل خود در توییتر پرداخت کرده است. 

شهادت الجبری جنجال گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی در عربستان ایجاد کرده است.

این موضوع از سوی «ترکی الشلهوب»، نویسنده سعودی منتشر شده و در توضیح آن آمده است «سعد الجبری به دادگاه آمریکایی اطلاع داده بود که بن سلمان با خاموش کردن صدای حساب مجتهد، به ازای یک میلیون ریال سعودی، به وی فخرفروشی کرده است.»

عربستان

حساب کاربری «مجتهد» یک حساب معروف است که به افشاگری‎های سیاسی در عربستان و به ویژه درباره خاندان حاکم این کشور در توییتر می‎پردازد.

«مجتهد» بیش از 2 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد و پیام‌های آن بازتاب گسترده ای در محافل سعودی داشته است.

گزارش‌های قبلی حاکی از تمایل بن سلمان به هک چندین حساب کاربری معروف مخالف خود در توییتر از جمله حساب «مجتهد» بود.

«سعد الجبری»، مقام سابق اطلاعاتی عربستان که از نزدیکان «محمد بن نایف»، ولیعهد سابق این کشور است، در مراحل یک درگیری حقوقی بزرگ با بن سلمان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *