تحقیقات شین بت درباره آتش سوزی‎ها در اراضی اشغالی/رونمایی از پهپادهای گردان‎های قسام

12:17 - 22 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۸۴۰۵
رسانه‎های رژیم صهیونیستی از تحقیقات شین بت درباره آتش سوزی‎های اخیر در اراضی اشغالی خبر می‎دهند.

خبرگزاری میزان - گردان‌های قسام تصاویر جدیدی از «محمد الدیف»، رئیس ستاد گردان‌های شهید عزالدین قسام را منتشر کرد؛ این تصاویر مربوط به سال 2006 میلادی است.

همچنین گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» فیلم جدیدی را منتشر کرده است که برای اولین بار اطلاعاتی درباره ساخت پهپادها فاش می‌کند.

القسام فیلم «روح در دو تن» را به نمایش درآورد که زندگینامه «حازم الخطیب» و «ظافر الشواء»، دو شهید این گردان‌ها را روایت می‎کند و نقش جهادی آنها را در توسعه پهپادها و شبکه ارتباطی مقاومت نشان می‎دهد.

شهادت 23 فلسطینی در «جنین» از ابتدای سال جاری

«سمیح جمال عمارنه»، جوان فلسطینی که اخیرا در درگیری های شهرک «یعبد» در مجاورت «جنین» به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیستی زخمی شده بود، بر اثر  شدت جراحات واردشده به وی به شهادت رسید.

بر اساس آمارها، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون 23 فلسطینی در جنین به شهادت رسیده‌اند.

درگیری شدید ساکنان روستای «ترقومیا» با اشغالگران صهیونیست

بر اساس گزارش منابع فلسطینی، روستای ترقومیا در غرب الخلیل شاهد درگیری میان فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست است.

تاکنون در این درگیری‌ها چند فلسطینی زخمی شدند.

جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر صهیونیست که برای مصادره اراضی آنان به روستای ترقومیا یورش برده بودند درگیر شدند.

اعتصاب غذای اسیر فلسطینی برای چهارمین روز متوالی

خانواده «عبدالله برغوثی»، اسیر فلسطینی که به 67 مرتبه حبس ابد محکوم شده است، اعلام کردند که او برای چهارمین روز متوالی در اعتراض به حبس در سلول انفرادی و سیاست‌های سرکوبگرانه سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده است.

عبدالله برغوثی از فرماندهان اسیر مقاومت فلسطین است که 5 مارس سال 2003 در شهر «بیره» واقع در مرکز کرانه باختری به اسارت نظامیان اشغالگر صهیونیست درآمد.

او به اتهام دست زدن به 7 عملیات شهادت طلبانه که به هلاکت 67 صهیونیستی و زخمی شدن بیش از 500 نفر دیگر منجر شد، به 67 مرتبه حبس ابد محکوم شده است.

شین بت در حال تحقیق درباره حادثه مشکوک «صفد»

یک منبع در شهرداری شهر «صفد»، واقع در شمال فلسطین اشغالی به رسانه‌ها گفت که «شین بت»، دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، هنوز درباره حادثه آتش گرفتن ۱۸ دستگاه اتوبوس در ایستگاه مرکزی این شهر به نتیجه خاصی نرسیده و تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

زخمی شدن 3 صهیونیست در کرانه باختری

منابع عبری زبان امروز یکشنبه از زخمی شدن 3 صهیونیست در «قلقیلیه»، واقع در کرانه باختری خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این 3 صهیونیست که با خودرو وارد شهرک «عزون» در شرق قلقیلیه شده بودند، توسط جوانان فلسطینی مورد حمله قرار گرفته و زخمی شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *