سِنا: پس از تعویق بازی‌های آسیایی بیشتر روی قایق‌های تیمی معطوف شدیم/ هدف‌مان درخشش در قهرمانی جهان است

8:45 - 27 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۶۸۱۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران گفت: قایقرانی ایران پتانسیل بالایی دارد و قطعا با زمان و تمرین منظم می‌توان شاهد روزهای درخشانی

پدرو سِنا در گفت‌وگو با میزان، درباره برنامه‌های تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران و اینکه هدف از اردوهای فعلی چیست، اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات با هدف حضوری شایسته در رقابت‌های قهرمانی جهانی بزرگسالان در کانادا و همچنین مسابقات زیر 23 سال و همچنین نوجوانان جهان به میزبانی مجارستان پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تمرینات روند بسیار خوبی دارد و قایقرانان همگی به شدت برای انجام تمرینات مشتاقند. همین علاقه به تمرین باعث شده تا کار من هم به عنوان مربی راحت‌تر شود. قایقرانی ایران پتانسیل بالایی دارد و قطعا با زمان و تمرین منظم می‌توان شاهد روزهای درخشانی برای قایقرانی ایران بود.

سرمربی برزیلی تیم ملی آب‌های آرام در پاسخ به این که هم اکنون چند قایقران در اردو حضور دارند، تصریح کرد: در مجموع اردوی تیم ملی آب‌های آرام با حضور 27 قایقران در حال پیگیری است. 5 نفر در کایاک مردان و 5 نفر رد کایاک زنان، 5 قایقران در کانوی مردان و 5 قایقران در کانوی بانوان به همراه 7 ورزشکار (3 بانو و 4 مرد) در بخش پاراکانو در اردوی تیم ملی هستند.

سِنا در پایان ضمن آرزوی روزهای خوش برای قایقرانی ایران، گفت: پس از به تعویق افتادن بازی‌های آسیای هانگژو اولویت اصلی ما در بخش آب‌های آرام رشد فنی و فیزیکی خاص با تمرکز اصلی بر روی قایق‌های تیمی بوده است. در کل از تمامی قایقرانان راضی هستم و خوشحالم که حمایتی دو طرفه بین کادر فنی و ورزشکاران وجود دارد که همین موضوع باعث همبستگی بیشتر تیمی می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *