مشایخی: باید قدر تک تک امتیازات را بدانیم/ فرصت اشتباه نداریم

7:45 - 21 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۵۴۶۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
گارد راس تیم ملی بسکتبال گفت: قزاقستان تیم فیزیکی است و با سبک اروپایی بسکتبال بازی می‌کند و در چرخش توپ بسیار خوبی عمل می‌کنند.

سجاد مشایخی در گفت‌‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تمرینی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: با کادرفنی جدید مرحله تازه‌ای از اردوهای تیم ملی برای مسابقات انتخابی کاپ آسیا شروع شده است. فعلاً روی مسائلی که کادرفنی طراحی کرده تمرین می‌‌کنیم تا به هماهنگی برسیم. خوشبختانه همه چیز رو به راه است و ان‌شاءالله با همین روند خوب ادامه دهیم.

وی در مورد حضور سعید ارمغانی، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: تاکنون سابقه فعالیت زیر نظر ارمغانی را نداشته‌ام، اما در این مدت که از نزدیک با او کار کرده‌ام، متوجه شدم که مربی با دانشی است و از تجربیات گران‌بهایی برخوردار است. از همه مهم‌تر اینکه نسبت به تمام مسائل از جمله طراحی تمرین خیلی واقف و آگاه است.

گارد رأس تیم ملی بسکتبال درباره بازی‌های حساس با قزاقستان و سوریه در راه صعود به جام جهانی، گفت: از شانس بد در بازی خانگی با قزاقستان و آن هم مقابل تماشاگران خودمان شکست خوردیم. واقعاً مقابل قزاق‌ها مستحق باخت نبودیم، اما این اتفاق بد رخ داد. شرایط سخت است و فرصتی برای اشتباه نداریم.

مشایخی در پایان خاطرنشان کرد: گرفتن هر امتیاز برای ما مهم است و باید قدر تک تک تمام امتیازات را بدانیم زیرا در مرحله بعدی امتیازات همین مرحله محاسبه خواهند شد. به نظرم قزاقستان تیمی فیزیکی است و با سبک اروپایی بسکتبال بازی می‌کند و در چرخش توپ بسیار خوبی عمل می‌کنند. مقابل چنین تیم‌هایی باید 2 برابر بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم جلوی حملات منظم‌شان را بگیریم تا بازی آن‌ها را به هم بریزیم و از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *