تصاویر اقدامات همکاران تروریست رامین حسین‌پناهی/ کومله یعنی با موزائیک سر بریدن!

8:28 - 04 تير 1397
کد خبر: ۴۳۰۴۳۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند.

/////به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، در روز‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله را کلید زده‌اند.

حسین‌پناهی، عنصری تروریستی است که رسانه‌ها و فعالان مجازی ضدانقلاب بنا بر شیوه معمول خود در «جلاد ستایی» در حال تطهیر و غسل تعمید وی هستند و سعی دارند با حربه مظلوم‌نمایی، این عنصر تروریستی را یک فرد مورد ظلم واقع شده جا بزنند.

هدف حسین‌پناهی به تاسی از مشی کومله، ترور شهروندان بیگناه بود
حسین‌پناهی نیز که ضدانقلاب و مزدوران مجازی معاندین این روز‌ها برایش نوحه‌خوانی و هشتگ‌زنی می‌کنند، فردی است که ضمن خارج شدن غیرقانونی از کشور در قالب عناصر گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله وارد ایران شد و در درگیری مسلحانه با نیرو‌های حافظ امنیت مردم مشارکت داشت. قصد او و همقطارانش ترور شهروندان بیگناه و ایجاد رعب و وحشت و سلب امنیت مردم بود.

رسانه‌های ضدانقلاب و برخی فعالان فضای مجازی در داخل پس از صدور حکم قانونی برای رامین حسین پناهی با پروژه نخ‌نمایِ بیگناه جلوه دادن این عنصر تروریستی در حال مسموم کردن فضا و جنجال‌آفرینی بودند که تصاویر وی بعنوان عضو گروهک تروریستی کومله در حالیکه مجهز به سلاح کلاشینکف بود، منتشر شد. تصاویری که ثابت می‌کرد این فرد از عناصر گروهک تروریستی کومله بوده و برای مقاصد شوم و ضدامنیتی این گروهک تجزیه‌طلب فعالیت می‌کرده است.

دادگستری استان کردستان نیز در اطلاعیه‌ای پیرامون حکم صادره برای رامین حسین‌پناهی، با اشاره به حربه دشمنان نظام اسلامی در استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جهت پیشبرد مقاصد شوم خود و انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی در پوشش فعالیت‌های مدنی و به ظاهر حقوق‌بشری، اعلام کرد که «بر اساس مدارک مستند رامین حسین‌پناهی سال‌ها قبل از دستگیری تحت تاثیر برادرانش که عضو گروهک تروریستی کومله می‌باشند جذب این گروهک شده و برای آن‌ها در داخل کشور فعالیت‌هایی داشته است. وی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ بصورت غیر قانونی از کشور خارج و به این گروه می‌پیوندد و پس از گذراندن دوره‌های ضد امنیتی در قالب یک تیم نظامی برای انجام اقدامات تروریستی و ترور شهروندان در تیر ماه ۱۳۹۶ به داخل کشور اعزام که در درگیری با نیرو‌های نظامی سه نفر از عناصر نظامی گروهک کشته و وی نیز دستگیر می‌شود».

در ادامه اطلاعیه دادگستری استان کردستان که پاسخی بود به رواج شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی تحت عنوان فعال مدنی بودن رامین حسین پناهی! آمده بود: «هنگام دستگیری وی مسلح به سلاح کلاش، اسلحه کمری و نارنجک بوده است در تحقیقات اقرار به ورود مسلحانه و درگیری با مامورین نموده و نهایتا در یک فرایند دادرسی عادلانه به اتهام بغی و با مداخله وکیل، محاکمه و به استناد مواد ۲۸۷ و مفهوم مخالف ۲۸۸ و ماده ۲۱۱ و تبصره آن از قانون مجازات اسلامی به اعدام محکوم، حکم صارده پس از فرجام خواهی در دیوان عالی کشور ابرام می‌گردد».

بیشتر بخوانید:
پروژه «جلادستایی» ضدانقلاب و مشارکت برخی داخلی‌ها/ «قهرمان‌سازی» از یک ترویست؟!

اما نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند.

گروهکی جنایت‌کارتر از داعش
نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.

کومله؛ بازیگر یک توطئه آمریکایی
با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و فروپاشی رژیم ستمشاهی، آمریکا و اذناب منطقه‌ای‌اش از طرق مختلف برای ضربه زدن به مردم و انقلاب ایران اقدام کردند. یکی از توطئه‌های دشمنان برای ضربه وارد آوردن به انقلاب اسلامی، توطئه تجزیه کردستان ایران با پر و بال دادن به گروهکی تروریستی و تجزیه طلب به نام «کومله» بود.

ماموریت ویژه اشرار و عناصر تروریستی کومله از همان ابتدای تاسیس، قتل عام مردم انقلابی کردستان با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بود. این ماموریت بنا بر اسناد متقن و غیرقابل خدشه، مستقیما از جانب آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها برای عناصر تروریستی کومله تعریف شده بود.

به شهادت رساندن ۲۵ پاسدار کُرد توسط کومله
یکی از جنایت‌های کومله، فاجعه ۲۳ تیر ۱۳۵۸ و کشتار وحشیانه پاسداران بومی در مریوان است که گروهک کومله و چریک‌های فدایی خلق عاملان این جنایت بودند. در این جنایت ۲۵ پاسدار کُرد از جمله شهیدان «طرطوسی»، «دارا کهنه پوشی»، «محمدصالح رشیدی»، «حسین پیرخزرانی»، «حسین حیدری»، «رشید نادری»، «اقبال خضری»، «محمود ناهیدی»، «سید محمد کهنه‌پوشی» به شهادت رسیدند.

جنایات سبعانه کومله به روایت شهید چمران
شهید مصطفی چمران به عنوان یکی از اعضای هیئت اعزامی به مریوان، واقعه ۲۳ تیرماه را این چنین توصیف کرده است: در شهر مریوان ۲۵ پاسدار کرد محلی زندگی می‌کردند که اهل مریوان بودند و در مریوان خانه داشتند و تنها گناه آن‌ها این بود که به انقلاب اسلامی ایران معتقد بودند و نمی‌خواستند از احزاب چپ متابعت کنند. در تاریخ ۲۳ تیرماه ۵۸ صد‌ها نفر از مسلحین احزاب چپ وارد مریوان شدند و پاسداران را محاصره کردند و نیمی از آن‌ها را کشتند و بقیه را مجروح کردند. یکی از مجروحان پاسدار را با موزائیک سر بریده بودند و پیکر او را روی سنگفرش‌ها و اطاق‌ها کشیده بودند و نواری پهن از خون او همه جا را گلگون کرده بود؛ آن‌ها دهان پاسداران را با نارنجک منفجر کرده و ریش‌های آن‌ها را سوزانده بودند.

تصاویر اقدامات همفکران تروریست رامین حسین پناهی را اینجا ببینید / کومله یعنی با موزائیک سر بریدن!

عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله در دهه ۶۰ در کردستان برای جنایات خود هیچ خط قرمزی قائل نبودند. به شهادت رساندن پاسداران غیور کُرد با اتخاذ روش‌های ناجوانمردانه و بریدن سر پاسدار‌ها برای آن‌ها شیوه‌ای مرسوم و متداول بود.

کودک‌کشی کومله‌ای‌ها
در اوایل دهه ۶۰ در کردستان مخالفت با کومله به معنای کشته شدن به فجیع‌ترین شکل ممکن بود. کومله‌ای‌ها برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، پس از به شهادت رساندن نیرو‌های انقلابی، شکم شهدا را پاره می‌کردند و با روده‌های آن‌ها درختان یک خیابان را به هم متصل می‌کردند تا اوج جنایات خود را اینگونه به تصویر کشند. برای عناصر جانی کومله زن، مرد و کودک و کُرد و فارس و ... تفاوتی نداشت. این جنایت‌ها علیه کرد‌های انقلابی و غیور، ادعای کومله‌ای‌ها مبنی بر احقاق حقوق مردم کرد در ایران را باطل کرد و مردم کُرد متوجه شدند که کومله‌ای‌ها صرفا جنایتکارانی خط گرفته از آمریکا هستند که هدف شوم‌شان ضربه زدن به تمایت ارضی ایران اسلامی و وحدت ملی است.

همکاری گروهک کومله با رژیم متجاوز صدام
با آغاز جنگ تحمیلی نیز، گروهک تروریستی کومله به همکاری با رژیم بعثی عراق پرداخت و به لحاظ اطلاعاتی و عملیاتی در مقام یاری عفلقیان برآمد.

گروهک کومله، تجاوز رژیم بعثی عراق به ایران را فرصت مناسبی برای عملیاتی کردن توطئه تجزیه کردستان می‌دانست. کومله‌ای‌ها که برای بمباران مناطق کردنشین به استخبارات رژیم بعثی، گرا می‌دادند قصد داشتند با اشغال ایران توسط صدام، قدرت را در کردستان به دست گیرند. این جنایتکاران وطن فروش در راستای این هدف، از هیچ اقدام تروریستی و ناجوانمردانه‌ای دریغ نمی‌کردند؛ از ریختن خون جوانان ایرانی اعم از کُرد و فارس تا تحویل دادن اسرای ایران به رژیم بعث عراق و حمله به مردم کردستان و تصرف پایگاه‌های نیروی نظامی ایران.

سرکردگان گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله در طول ۸ سال تجاوز رژیم بعثی صدام به ایران به قدری برای صدام خوش خدمتی کردند که پس از پایان جنگ از جانب وی پاداش‌های بسیاری از جمله اردوگاه‌های نظامی، تسلیحات سبک و سنگین و پاسپورت برای عزیمت به غرب دریافت کردند. آن‌ها حتی این امکان را یافتند تا در کنار مزدوران صدام به سرکوب مردم عراق نیز بپردازند.

بقایای گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله در سال‌های اخیر نیز با تامین مالی سرویس‌های بیگانه و برخی دول مرتجع منطقه، تلاش‌های مذبوحانه‌ای را برای ترتیب دادن جنایات کور در کشور انجام دادند که با ضرب شست مقتدرانه حافظان امنیت کشور و پاسداران سلحشور ایران اسلامی مواجه شده‌اند.



محسن
|
-
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
از خداوند نابودی این گروهکها را خواهانم...
میثم
|
-
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
همه این نامردها را باید به سزای جنایت هایی که داشتند رساند. این ها انسان نیستند. حتی حیوانات هم این طور نیستند.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
اينها دقيقا دست شيطان هستند ...
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
باید اعدام شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
0
0
مرگ بر کومله ددمنش
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *