رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سرمربی تیم ملی والیبال ایران : برای تورنمنتی ۴۰ روزه آماده شدیم

21:18 - 17 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۲۲۰۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: وضعیت بازیکنان تیم قابل قبول است و ما تلاش کردیم خود را برای تورنمنتی که ۴۰ روز طول می‌کشد آماده کنیم.

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از آخرین تمرین تیم ملی پیش از رویارویی با تیم ملی چین در لیگ ملت‌های والیبال در شهر برازیلیا اظهار کرد: وضعیت بازیکنان قابل قبول است و ما تلاش کردیم خود را برای تورنمنتی که ۴۰ روز طول می‌کشد آماده کنیم. در این فرآیند زمانی به اوج آمادگی خواهیم رسید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: اولین بازی در هر تورنمنت بسیار سخت است و تیم‌ها اطلاعات و آگاهی دقیق از یکدیگر ندارند. ما نیز از این قضیه مستثنی نیستیم. تلاش کردیم اطلاعاتی را که از تیم چین داشتیم در اختیار بازیکنان قرار دهیم. بیشتر اطلاعات مربوط به مسابقات قهرمانی آسیا در سال گذشته است و همچنین اطلاعاتی نیز از دیدار چند روز پیش تیم ملی چین با آمریکا در اختیار بازیکنان گذاشتیم.

عطایی تصریح کرد: ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان زحمات زیادی در طول مسابقات خواهند کشید. درست است که تیم نسبت به گذشته کم تجربه‌تر است ولی به گونه‌ای بازی خواهیم کرد تا این تجربه کم اثر نامطلوبی روی تیم نگذارد.
وی در خصوص تجربه حضور بازیکنان در لیگ ملت‌ها گفت: پنج بازیکن ما برای نخستین بار در لیگ ملت‌ها شرکت می‌کنند. سعی می‌کنیم از نظر هماهنگی و کار گروهی به گونه‌ای عمل کنیم تا کمبودی از این بابت احساس نشود.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: بازیکنان فعلی ما می‌دانند که جانشین چه بازیکنان با کیفیتی شده‌اند و باید جور بازیکنان باکیفیت و نسل طلایی والیبال را بکشند. سعی می‌کنیم بازیکنان انگیزه لازم را در جریان بازی‌ها داشته باشند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مصدومیتی که منجر به بازی نکردن باشد در تیم وجود ندارد و همه به بازی‌های هفته نخست می‌رسند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *