پیروزی ملی‌پوشان والیبال ایران مقابل بلغارستان

20:35 - 02 تير 1397
کد خبر: ۴۳۰۲۱۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دیدارهای تیم های ملی والیبال ایران و بلغارستان با پیروزی ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال، از ساعت ۱۹ امروز (شنبه) به مصاف تیم بلغارستان رفت.

در ترکیب اولیه تیم ایران میلاد عبادی پور، سامان فائزی، سعید معروف، صابر کاظمی، علی شفیعی و مرتضی شریفی حضور دارند.

در ست اول شاگردان کولاکوویچ شروعی طوفانی داشتند و موفق شدند 8 بر 2 از تیم بلغارستان پیش بیفتند. بلغارها تلاش کردند این فاصله امتیاز را کمتر کنند اما در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 22 به سود تیم ایران به پایان رسید.

در ست دوم هم ملی‌پوشان والیبال ایران درخشان ظاهر شدند و با نتیجه 25 بر 15 تیم بلغارستان را مغلوب کردند. نکته جالب در این ست، بی انگیزگی بازیکنان بلغارستان بود که مشخص بود خودشان را از پیش‌بازنده می‌دانند. ضمن این که شاگردان کولاکوویچ در دفاع روی تور عملکردی فوق‌العاده داشتند.

در ست سوم بلغارها تلاش زیادی کردند تا حداقل این ست را به سود خود به پایان برسانند. در این ست بازی به شکل برابری دنبال می شد اما دست کم گرفتن تیم بلغارستان باعث شد ست سوم را تیم ایران با نتیجه 25 بر 23 واگذار کند.

در ست چهارم شاگردان کولاکوویچ عملکرد کم نقصی داشتند و از همان ابتدای ست فاصله امتیازی زیادی را با تیم بلغاذستان ایجاد کردند. در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 14 به سود تیم ایران به پایان رسید تا شاگردان کولاکوویچ به ششمین برد خود در این رقابت‌ها دست پیدا کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *