رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مصطفی‌جوکار: بازار چاپلوسی در فدراسیون کشتی گرم است/ مرام و مردانگی داشتند زمان خادم حرف می‌زدند

8:45 - 18 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۱۸۰۶
نایب قهرمانی کشتی آزاد المپیک گفت: اگر کمی مرام و مردانگی داشتند بهتر بود زمانی که خود رسول خادم در فدراسیون و تیم ملی کشتی بود، حرف می‌زدند، نه الان که در فدراسیون نیست.

مسعود مصطفی‌جوکار در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به اظهارات اخیر رضا افضلی که مربیان سابق تیم ملی کشتی را «بله قربان‌گو» خوانده بود، اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم این شخص که چنین صحبت‌های غیراخلاقی را مطرح کرده، کِی و کجا کلاس‌های مربیگری خود را گذرانده و کِی مدرک مربیگری گرفته است. زمانی که کنار رسول خادم در کادرفنی حضور داشتیم اصلاً چنین بحث‌هایی مطرح نبوده و همه با هماهنگی و نظم کار خود را انجام می‌دادند. کارنامه هر شخص و مربی مشخص است و نیازی نیست که اکنون بخواهم خودم را اثبات کنم.

عضو سابق کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، تصریح کرد: اگر به «بله قربان‌گو» بودن باشد که مربیان فعلی حاضر در کادرفنی تیم ملی کشتی بله قربان‌گوترین هستند. اگر به لیست نفرات حاضر در کادرفنی نگاه کنید، خواهید دید که هیچ کدام از این مربیان حتی در شهر خودشان هم یک ماه کلاس کشتی نداشته‌اند، اما گویا بازار چاپلوسی در فدراسیون کشتی گرم است و هر کسی بهتر چاپلوسی کند، سِمَت می‌گیرد.

نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک گفت: متاسفانه اکنون اکثر قهرمانانی که مربیان کاربلدی در شهرهای مختلف بوده‌اند، خارج از گود هستند و عده‌ای کنار تیم ملی هستند که سابقه‌ای در مربیگری ندارند. فکر کنم بهتر است هر فردی حد و اندازه خودش را بداند و نباید اشتباهات خودمان را گردن دیگران بیندازیم. حق گرفتنی است و اگر کشتی‌گیری حقش مدال بوده، بالاخره به حقش خواهد رسید.

مصطفی‌جوکار در پایان خاطرنشان کرد: اگر کمی مرام و مردانگی داشتند بهتر بود زمانی که خود رسول خادم در فدراسیون و تیم ملی کشتی بود، حرف می‌زدند، نه الان که در فدراسیون نیست. افضلی خودش شاگرد حسینی است و جالب آن که هنوز مربی شخصی وی در کادرفنی تیم ملی حضور نداشته است، اما مربی ملی شده! آینده ثابت می‌کند که چه کسانی بله قربان‌گو هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *