رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری اراذل و اوباش مسلح در غرب تهران

14:43 - 17 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۱۶۱۳
رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل تیر اندازی در حوالی بازار تهران خبر داد و گفت: متهم در مخفیگاهش در غرب تهران دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از این مکان کشف شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا صالحی گفت: در پی وقوع یک درگیری در اواخر فروردین ماه در حوالی بازار تهران و متواری شدن متهم اصلی این پرونده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص این فرد که دارای سوابق متعددی بوده طی یک اختلاف شخصی با حضور در محل اقدام به تیر اندازی کرده و قبل از حضور پلیس از محل گریخته است.

صالحی تصریح کرد: با انجام اقدامات شبانه روزی و پایش های اطلاعاتی سرانجام متهم در حوالی غرب تهران شناسایی و در یک اقدام ضربتی صبح روز شانزدهم خرداد ماه در حالی که قصد ترک مخفیگاه خود را داشت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد:یکی از ماموریت های مهم پلیس برخورد با برهم زندگان نظم و اسایش شهروندان بوده و کسانی که بخواهند این امر را به مخاطره بیاندازند با برخورد قانونی از سوی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس فراجا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *