تقوی: نقطه قوت این تیم ملی والیبال انگیزه است/ توتولو تا روزی که کار کرده دستمزد گرفته

11:53 - 17 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۹۹۳۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: هدف ما پس از تعویق بازی‌های آسیایی حضوری شایسته در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان است.

میلاد تقوی در گفت‌وگو با میزان، درباره قطع همکاری کادرفنی تیم ملی والیبال با توماس توتولو آن هم در فاصله یک هفته مانده تا آغاز لیگ ملت‌های والیبال 2022، اظهار داشت: اختلافی بین توتولو عطایی یا دیگر اعضای کادرفنی وجود نداشت. توتولو یک مربی حرفه‌ای و باتجربه در عرصه بین‌المللی است ، اما کاملا منطقی است که بین مربیان در عرصه فنی اختلاف سلیقه‌هایی پیش بیایید. توتولو هم خیلی حرفه‌ای با این موضوع برخورد کرد و ما هم به نظر عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم.

دبیرکل فدراسیون والیبال در واکنش به اینکه گفته می‌‎شود توتولو قرارداد خود را بخشیده و خواهان غرامتی نشده، خاطرنشان کرد: وی تا روز و به اندازه‌ای که کار کرده، دستمزد گرفته است. فدراسیون والیبال درمورد مابقی قرارداد این مربی به توافقاتی رسیده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. تاکنون هم فدراسیون والیبال از بابت قرارداد با مربیان خارجی با مشکلی مواجه نبوده است.

وی درباره انتظار فدراسیون والیبال از تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال 2022، گفت: در ابتدا باید یادآور شوم که تیم ملی 3 بازیکن کلیدی و اصلی خود یعنی مجرد، صالحی و کریمی را در این مسابقات در اختیار ندارد. همچنین برای نخستین بار است که با سرمربی ایرانی در لیگ ملت‌ها حضور پیدا می‌کنیم. قطعا این آسیب‌دیدگی‌ها در رسیدن به اهدافی که برای تیم ملی در نظر داشتیم خلل وارد کرده، اما بازیکنانی که هم اکنون در لیست حضور دارند همگی توانمندی‌های خود را اثبات کرده‌اند. بیشتر این بازیکنان سابقه قهرمانی در نوجوانان و جوانان جهان را دارند و با رویدادهای بزرگ غریبه نیستند.

تقوی در پایان اظهار کرد: نقطه قوت این تیم ملی انگیزه است و تا جایی که لازم بوده به هماهنگی رسیده‌اند، به نظرم نباید با یکی، 2 بازی در مورد این تیم ملی قضاوت کنیم. باید ببینیم شرایط تیم ملی به چه سمتی می‌رود. هدف ما پس از بازی‌های آسیایی که به تعویق افتاد حضوری شایسته در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *