معاون امور هنری درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دعایی را تسلیت گفت

12:23 - 16 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۹۱۸۳
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات را تسلیت گفت.

در متن پیام محمود سالاری چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ.

در گذشت عالم مجاهد، مبارز انقلابی، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات در ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) موجب تألم، تأسف و تأثر فراوان گردید.

مرحوم دعایی، در طول عمر خویش به‌عنوان یاوری ثابت‌قدم در مسیر انقلاب اسلامی همراه با امام و رهبری، با عزت نفس، ساده زیستی و با تمرکز بر مسائل فرهنگی هنری همراه با آگاهی بخشی به جامعه با حضور در صحنه های مختلف، عمری را در راه رضای الهی سپری نمود و در سلوک مومنانه و تقوا، زبانزد همگان بود.

جهاد گر مردمی

بی شک خاطره حضور و همراهی این جهادگر مردمی عرصه فرهنگ و هنر همچون پدری دلسوز همواره در ذهن جامعه هنری خواهد ماند و در نزد خدای سبحان، پاداش عظیم خواهد داشت.«عاش سعیداً و مات سعیداً»
اینجانب مصیبت وارده را به خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای روح بلند آن مرحوم، علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید.

محمود سالاری
معاون امور هنری
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *