عابدزاده: با اتحاد لحظات خوبی را در جام جهانی رقم ‌می‌زنیم

15:15 - 14 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۸۰۸۶
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: دست به دست هم و متحد، بتوانیم لحظه‌های خیلی خوبی را در جام جهانی رقم بزنیم.

خبرگزاری میزان - فارس نوشت: امیر عابدزاده در خصوص شرایط اردویی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: چند روزی از اردو می‌گذرد و شرایطمان خداراشکر خوب است. تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم و با همه شرایط موجود خودمان را آماده می‌کنیم که بتوانیم اردوی خوبی داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی گفت: با توجه به اینکه طولانی‌ترین اردوی قبل از جام جهانی است، باید نهایت استفاده را ببریم. از بیرون هم تلاش می‌کنند که بتوانیم بازی‌هایی را برگزار کنیم. این بازی‌ها می‌تواند خیلی به ما کمک کند. ان‌شاالله دست به دست هم و متحد، بتوانیم لحظه‌های خیلی خوبی را در جام جهانی رقم بزنیم، افتخار کشور باشیم و خنده و شادی را بین مردم ببینیم. باید نهایت استفاده را از اردوهای پیش رو ببریم.

وی افزود: اولین بار است که جام جهانی در زمستان برگزار می‌شود بنابراین اکثر تیم‌های خوب مانند انگلیس خیلی بهتر از جام جهانی‌های قبلی هستند چون همه بازیکنان در اوج هستند و خستگی آخر فصل را ندارند. ما هم قطعا باید به فکر این باشیم که نهایت تلاشمان را بکنیم. بهترینِ خودمان باشیم و به تیم ملی کمک کنیم تا دل مردم شاد شود. لحظه‌هایی را رقم بزنیم که به خوبی از آن یاد شود و خنده را روی لب مردم عزیز بیاوریم.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *