رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میز خدمت دادگستری ایلام در محل مصلی این شهرستان برگزار شد

14:08 - 14 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۷۸۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور رئیس کل دادگستری ایلام، میز خدمت دادگستری استان پیش از خطبه های نماز جمعه در محل مصلی ایلام برگزار شد.

خبرگزاری میزان - با حضور رئیس کل دادگستری ایلام، میز خدمت دادگستری استان پیش از خطبه های نماز جمعه در محل مصلی ایلام برگزار شد.

در این دیدار مردمی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین وی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان ایلام و همچنین سایر مسئولان قضایی استان از نزدیک و به صورت رو در رو با مردم و مراجعان گفت‌و‌گو، به موضوعات مختلف حقوقی و کیفری آنان رسیدگی و دستورات قضایی لازم را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری ایلام در حاشیه این دیدار بیان کرد: عمل به مطالبه به حق مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط وثیق با مردم، ارائه خدمت آسان به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مراجعان، از مهم ترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در کلیه حوزه های قضایی استان است.

وی افزود: تسهیل در خدمت رسانی به مردم و ایجاد نظام اداری کارآمد یکی از مهم ترین نتایج استقرار میز خدمت است.

وی تصریح کرد: گستردگی خدمات ارائه شده در دادگستری ها و حوزه های قضایی و همچنین دادسراها و دادگاه های استان، ضرورت استقرار میز خدمت را دوچندان می کند و برگزاری این برنامه ها به منظور رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع به صورت مستمر انجام می گیرد.

علی‌محمدی افزود: رعایت عدالت، خدمت به مردم و حل مشکلات آنان از مهم ترین اهداف و اولویت های دادگستری استان است و همواره به صورت ویژه پیگیری می شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: ایلام میز خدمت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *