صفر شدن آمار فوتی کرونا نتیجه زحمات شبانه روزی کادر درمان، وزارت بهداشت و دولت است

17:42 - 13 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۷۳۷۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به صفر شدن آمار فوتی کرونا در کشور گفت: صفر شدن آمار فوتی کرونا نتیجه زحمات شبانه روزی کادر درمان، وزارت بهداشت و دولت آیت الله رئیسی است.

حجت‌الاسلام والملسمین محمد موحد نماینده کهگیلویه و بهمئنی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان با تقدیر و تشکر از کادر درمان و مسئولین وزارت بهداشت برای مهار کرونا و صفر شدن آمار فوتی ها گفت: مسئولین وزارت بهداشت و کادر درمان زحمات بسیار زیادی را در این مدت کشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد .

وی افزود: در حالی در کشور ما با زحمات شبانه روزی کادر درمان و نظام سلامت فوتی کرونا به صفر رسید که بسیاری از کشورهای مدعی از جمله آمریکا و کشورهای اروپایی همچنان درگیر کرونا بوده و آنها همچنان تلفات می دهند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به همراهی مردم برای مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: قطعاً صفر شدن فوتی کرونا نتیجه همراهی مردم و تلاش شبانه روزی پرستاران، پزشکان و مسئولین کادر درمان و وزارت بهداشت است و ما باید قدردان این زحمات باشیم.

حجت‌الاسلام موحد گفت: وزیر بهداشت و درمان در حالی خبر صفر شدن آمار فوتی کرونا را اعلام کرد که ما از روز اول شیوع این بیماری درگیر تحریم و همچنین خصومت دشمنان به خصوص آمریکا علیه ملت بودیم و هیچ امکاناتی برای مقابله با این بیماری نداشتیم.

وی با تبریک و شادباش به ملت ایران افزود: باید قدردان تلاش دولت آقای رئیسی و همچنین مسئولین وزارت بهداشت برای واکسینه کردن مردم و همچنین تولید واکسن باشیم.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در روزهای ابتدایی کرونا برای تامین محصولات بهداشتی همچون ماسک و دیگر لوازم بهداشتی با مشکل مواجه بود و دشمنان با تحریم از دادن این محصولات به ایران خودداری می‌کردند اما امروز با تکیه بر توان داخلی و شرکت های دانش بنیان به نقطه رسیدیم که واکسن به اندازه کافی در داخل تولید و حتی صادر می‌شود.

حجت‌الاسلام والملسمین موحد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان داخلی توانسته واکسن های مورد نیاز مقابله با بیماری کرونا را در داخل تولید کند، افزود: امروز در 6 مرکز در داخل کشور واکسن تولید و تعداد زیادی از این واکسن ها به کشورهای نیازمند صادر می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *