کلهر: عملکرد گل‌محمدی قابل دفاع بوده/ پرسپولیس فصل آینده دوباره تیم کاملی می‌شود

0:07 - 14 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۷۲۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس در فصل آینده دوباره تیم کاملی می‌شود و قطعا پای ثابت قهرمانی خواهد بود.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار پایانی لیگ برتر فوتبال مقابل فجرسپاسی شیراز، اظهار داشت: پرسپولیس در 10 دقیقه ابتدایی نیمه نخست اصلاً خوب نبود و حتی یک موقعیت بسیار خطرناک به فجری‌ها داد که با خوش شانسی به گل تبدیل نشد. پس از گذشت 10 دقیقه بازیکنان پرسپولیس رفته رفته نبض بازی را در دست گرفتند و تا پایان 45 دقیقه اول مالکیت توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود.

وی افزود: در نیمه اول شاهد گردش توپ و موقعیت‌سازی‌های خوبی از سوی بازیکنان پرسپولیس بودیم. بیشتر حملات پرسپولیس از جناح راست طراحی می‌شد، چرا که در بازی با فجر روز خوب رامین رضاییان و سیامک نعمتی بود. همچنین در خط حمله حامد پاکدل و امید عالیشاه بسیار پر جنب و جوش و دونده بودند و به نظرم عالیشاه یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را به نمایش گذاشت و مزد زحماتش را هم با گل پیروزی بخش برای پرسپولیس گرفت.

*تعویض‌های گل‌محمدی مقابل فجر حالت دفاعی داشتند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به عقب‌نشینی پرسپولیس در نیمه دوم، تصریح کرد: در نیمه دوم روی دیگری از پرسپولیس را دیدیم، زیرا تعویض‌های گل‌محمدی حالت دفاعی داشتند. در واقع گل‌محمدی در نظر داشت تا با انجام این تعویض‌های دفاعی بازی را مدیریت کند تا در نهایت فصل را با پیروزی به اتمام برساند که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. پس از این تعویض‌ها بالطبع فجری‌ها با اتکا بر عملکرد بازیکنانی مانند زنده‌روح و نبی‌زاده فشار را بیشتر کردند و توانستند موقعیت‌های زیادی از جناحین روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند.

کلهر تاکید کرد: گل‌محمدی در این بازی به برخی از بازیکنانی که در طول فصل کمتر به آن‌ها بازی رسیده بود، میدان داد تا برای فصل جدید از ناهماهنگی در بعضی پست‌های کلیدی و همچنین اشتباهات فردی بکاهد.

*پرسپولیس فصل آینده پای ثابت قهرمانی خواهد بود

این کارشناس فوتبال درمورد خریدهای جدید پرسپولیس و عملکرد فنی گل‌محمدی، اظهار کرد: با اضافه شدن بیرانوند، پورعلی گنجی و چند بازیکن باکیفیتی که این روزها صحبت آمدن‌شان به پرسپولیس است، می‌توانم بگویم که پرسپولیس در فصل آینده دوباره تیم کاملی می‌شود و قطعا پای ثابت قهرمانی خواهد بود. درباره گل‌محمدی هم باید واقعیت‌ها را گفت چرا که کارنامه یحیی در این 2 سال فوق‌العاده خوب و قابل دفاع بوده است. گل‌محمدی 2 قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر و صعود به فینال جام باشگاه‌های آسیا عالی بوده و باید به وی خسته نباشید، گفت. گل‌محمدی در شرایطی این عناوین را به دست آوره که شرایط اقتصادی فعالیت را برای تیم‌ها سخت کرده و از طرف دیگر پرسپولیس در 2 سال اخیر مدام با تغییرات مدیریتی روبرو بود.

کلهر در پایان در خصوص سقوط تیم فجر سپاسی شیراز به لیگ دسته اول فوتبال، گفت: متاسفانه تغییراتی که در طول فصل روی نیمکت فجر سپاسی ایجاد شد، اصلا مثبت نبود و بیشتر به ضرر این تیم تمام شد. متاسفانه برخی مربیان در طول یک فصل، روی نیمکت چند تیم مختلف می‌نشینند که اصلا صورت خوبی ندارد. امیدوارم تیم فجر با حمایت شیرازی‌ها دوباره به لیگ برتر برگردد و مسئولان این شهر فکر عاجلی برای استادیوم‌های شیراز بکنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *