آخرین وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - قم

12:26 - 12 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۶۰۴۱
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای هراز و کرج - چالوس خبر داد و آزادراه کرج - قزوین مسیر رفت و برگشت را نیز دارای ترافیک سنگین اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو در خصوص وضعیت تردد در جاده‌های کشور طی ساعات اولیه صبح امروز ۱۲ خردادماه گفت: ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل چنارستان تا نساء، حدفاصل گچسر تا سه راهی دیزین و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هزارچم گزارش شده است.

وی ادامه داد: در آزادراه تهران - شمال حدفاصل ابتدای تونل شماره ۱۳ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) نیز ترافیک سنگین است.

برقی از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشا و حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو خبر داد و افزود: محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده های گیلاوند و شهر دماوند نیز دارای ترافیک سنگین است.

وی آزادراه قزوین - رشت محدوده شیرین سو و حدفاصل منجیل تا رودبار را نیز دارای ترافیک سنگین اعلام کرد.

برقی تاکید کرد: محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز توضیح داد: آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمالشهر و محدوده زیباشهر دارای ترافیک سنگین بوده و برای آزادراه تهران - قم محدوده بهشت زهرا نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل کلاک ترافیک نیمه سنگین برقرار است.

برقی محور مسدود شریانی را ریگان – ایرانشهر و محورهای دارای انسداد فصلی را وازک – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند بیان کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *