تنها جذابیت باقیمانده لیگ یک؛ نبرد نابرابر مس و ملوان برای اول شدن

1:02 - 12 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۵۷۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم‌های فوتبال مس کرمان و ملوان بندرانزلی برای قهرمانی در لیگ دسته اول (آزادگان) رقابت نزدیکی خواهند داشت.

خبرگزاری میزان - تیم‌های مس کرمان و ملوان بندر انزلی که سابقه‌ی سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران را دارند، پس از چند سال دوری از لیگ برتر حالا دوباره به خانه‌ی خود بازگشته‌اند. این دو تیم با برنامه‌ریزی اصولی و کسب نتایج مقتدرانه در لیگ یک موفق شدند ۲ هفته مانده به پایان مسابقات صعود خود به سطح اول فوتبال ایران را جشن بگیرند.

مس کرمان با ۶۶ امتیاز و ملوان با ۶۵ امتیاز در رده اول و دوم لیگ یک ایستاده‌اند و حالا برای جایگاه اول و کسب جام قهرمانی لیگ آزادگان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در این رقابت مس کرمان روی کاغذ کار سخت‌تری در پیش دارد و باید به مصاف تیم‌های پارس جنوبی جم و خیبر خرم آباد برود. پارس جنوبی با ۴۶ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و خیبر هم که در هفته پایانی میزبان مس خواهد بود با ۵۶ امتیاز چهارم است و حریفی سرسخت و جنگنده.

اوضاع برای ملوان به سختی مس نیست و قوهای سپید انزلی در ۲ هفته پایانی به دیدار شاهین بوشهر و ویستا توربین تهران خواهند رفت. شاهین امسال یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ یک بود و در کنار ماشین سازی تبریز با ۱۲ امتیاز از هفته‌ها قبل سقوط خود به لیگ دو را قطعی شده می‌دید. ویستا توربین هم با ۳۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک قرار گرفته و تهدیدی خیلی جدی برای ملوانان نخواهد بود.

برنامه بازی های مهم هفته ۳۳ لیگ یک:

مس کرمان - پارس جنوبی | پنجشنبه ۱۲ خرداد | ساعت ۱۹
شاهین بوشهر - ملوان | پنجشنبه ۱۲ خرداد | ساعت ۱۹

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *